He he eidelijk vakantie -> is het paard kreupel !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sandorra

Berichten: 4027
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Op de maan.....

He he eidelijk vakantie -> is het paard kreupel !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-04 13:01

Nou zoals je hierbeven leest heb ik deze week vakantie i.p.v vorige week. Dat komt door dat ik acht weken moest stage lopen7 weken voor de voorjaarsvakantieen 1 erna. Ik dacht gewoon acht weken stagelopen en dan een weekje vakantie. Ik wou dat ik dat nu anders had gedaan.
Even voor de duidelijkheid ik ben bezig met de opleiding paraveterinair oftewel dierenartsassistente, daarvoor moesten wij acht weken stagelopen bij een dieren/veearts. Ik heb dat gedaan bij dierenkliniek glas in diever (drenthe). Heb het heel erg naar me zin gehad en veel geleerd en zo. Nou was ik daar afgelopen vrijdag voor het laatst had taart en zo meegenomen en was wat vroeger heengegaan. Kwam ik daar zecht de eigenaar en tevens paardenveearts Jan Glas, kom maar even mee we gaan even wat ophalen, ik mee in de auto. Gaan we naar boer en peerd (ruitersport winkel in diever) zoek maar een rijbroek uit. Daar stond ik dan ook dus lekker gekleurd van te kijken Bloos Bloos! Ik zei natuurlijk dat dat niet hoefde z'n duur cadeau, hij stond er op. Ik enkele rijbroeken gepast kom ik op een hele mooie van Anky uit hij zei die nemen we die staat het mooist Bloos!. Ik hem heel erg bedankt. Ik echt helemaal blij wij weer naar beneden euh er moet eigenlijk ook nog iets boven. Ikke echt zeggen hoeft niet dit is al veel ste veel. wij naar de truien en jassen is er een hele mooie jas besteld voor mij van happy horse (ze hadden de juiste maaten niet meer ). Ik hem heel erg bedankt en zo daar stond ik dan buiten met een mooie rijbroek van anky en een mooie jas besteld van happy horse. Wist effe niet wat ik meer moest zeggen. Had die dingen juist net nodig mijn rijbroek was af en mijn jas ook.

Dacht ik afgelopen zondag (gisteren ) kan ik mooi mijn nieuwe rijbroek uitproberen. Dat gat dus niet door mijn verzorgpaardje is kreupel zag het al in het weiland ten ze voor mij wegdraafde ik heb haar mar laten staan en dacht gatverdamme had iknou maar vorige week vakantie genomen i.p.v deze week. De afgelopen acht weken heb ik al haast niet gereden (door stage) en nou is ze kreupel. Had me zo verheugd op een weekje paardrijden en buitenritten maken en dat is nu helemaal weggeveegd. Ik ga donderdag wel weer kijken hoe ze loopt en hoop dat ik er zondag wel weer effe op kan rijden maar zie dat somber in. De vorige keer dat ze kreupel was duurde dat twee weken was toen getrapt door een ander paard. Weet niet waarom ze nu kreupel is nergen zijn ze warm en of dik we wachten maar af.

Sorrie voor het lange verhaal (let niet op de typ of spelfouten heb het een beetje snel gedaan )

Groetjes van sandorra

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:25

Wat leuk dat je die spulletjes zo hebt gekregen!
Jammer dat je verzorgpony nu kreupel staat,maar ik vind je er toch een beetje naar over praten..Er is nog meer dan alleen rijden..En je komt nu over alsof het je alleen daar om gaat.

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:30

he bah dat is zeker een tegenvaller.
Het is inderdaad jammer dat je niet kan rijden, maar wat kellyenxena al zegt: er is nog meer toch??

sandorra

Berichten: 4027
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Op de maan.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-04 13:32

UJa dat klopt wel ik ga ook wel de hele week heen poetsen en zo maar na acht weken ( waarin ik maar drie keer heb gereden) hard werken en stage te lopen verheug je je wel op een ontspannend weekje vrij en paardrijden (lange tochten en zo maken)

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:34

ja dat kan ik wel begrijpen natuurlijk!!!