wie heeft dit ook een keer meegemaakt?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lightmorebh

Berichten: 1513
Geregistreerd: 22-09-03

wie heeft dit ook een keer meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-04 23:50

Mijn paardje is 2 jaar geleden opzettelijk verwond. zij heeft nu een groot litteken op haar kont maar ze heeft er gelukkig geen last van. Maar ik nog steeds wel heel erg vooral op de dag dat het gebeurt is , kerstochtend,wil ik bijna de hele dag bij haar zijn uit angst dat het weer gebeurt en dat diegene me weer gevonden heb. ik zou graag willen weten of meerdere mensen, of in de omgeving, dit ook hebben meegmaakt en zoja hoe zijn jullie, hun er mee omgegegaan, hebben jullie,hun er politie bij gehaald of niet? ik heb het niet gedaan omdat er geen aanwijzingen waren alleen de veearts kon zeggen dat het met een mes is gedaan omdat ze het nooit zelf heb kunnen doen en er niks maar dan ook niks in haar stal is gevonden.Zelf verdenk ik 4 mensen en er is door een helderziende gezegd dat het 1 van de vier is maar ze kan/mag niet zeggen wie.Ik ben benieuwt of iemand dit ook heb meegemaakt en zoja wat je gevoelens waren of nog steeds zijn

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 00:00

Bij ons op stal is er ook een aantal keer een 'verkrachter' geweest Scheve mond
En de laatste keer was hij er s'ochtends en was hij betrapt. En ik moet zeggen dat als ik 's avonds als het donker is alleen op stal ben ik wel bang ben, of juist 's ochtends heel vroeg voor bv een wedstrijd. Ook al weet ik bijna zeker dat hij voortaan wel zou oppassen en niet meer komt op een tijd dat er mensen kunnen komen ben ik evengoed bang dat er iets gebeurt of dat er die nacht iets gebeurt is Scheve mond

Bij ons hebben ze toen de politie erbij gehaalt en van de laatste keer weten ze ook wie het was. Alleen doet volgens mij de politie er niet erg veel mee..

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 08:53

Ik heb zoiets gelukkig nog nooit meegemaakt.
Toen Yorghos vorig jaar juni erg ziek was (darminfectie) is er even het vermoeden geweest dat iemand hem met een stok oid bewerkt had. Ik ben daar toen heel erg van geschrokken, maar bij nader (bloed)onderzoek bleek dat niet de oorzaak. Gelukkig. Anders had ik absoluut aangifte gedaan bij de politie.
Wel ben ik extra oplettend geworden nu er de laatste jaren zoveel mishandelingen in het nieuws zijn geweest. Als ik 's ochtends vroeg op stal kom, kijk ik eerst even snel of alle paardjes in orde zijn.

AlmostBlack

Berichten: 372
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 13:24

Bij ons in de buurt is 2 jaar terug een Shetlandveulen gestolen. Het was net geboren. De nageboorte lag nog in het weiland en de moeder had continu lopen schreeuwen (ja echt schreeuwen) en rennen om haar veulentje weer te vinden. Echt verschrikkelijk. Er is zeker aangifte gedaan, maar de zaak is tot op heden nog niet opgelost en niemand het het veulentje ooit weer gezien.

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 13:41

ja dit zijn echt erge dingen Boos! vooral met een mes. wat bezielt iemand echt om dat te doen

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 21:37

pff vervelend he/?!!
Maar hij vind je daar heus niet hoor!!!
En ooit komen we er wel achter wie het gedaan heeft en dan.........
/doen we hetzelfde bij hem okee?! Haha!

Tolientje
Berichten: 3
Geregistreerd: 06-03-04
Woonplaats: s.veen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 21:53

Ik haat mensen die zoiets bij paarden en pony's doen..
Zoiets doe je tog niej?
Als je er achter komt wie het is Verdrietig
Dan moet je egt late voele hoe dat is.. Schijnheilig
Wat is dat een sukkel, iemand die zoiets raars doet..
Niet normaal gewoon! Het is mij nog nooit gebeurt..
Maar ik zou ut cker aangeven bij de politie.. Ach gut

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 22:15

Tolientje schreef:
Ik haat mensen die zoiets bij paarden en pony's doen..

ook bij andere diern is het erg! Knipoog

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 22:19

djangogirl"]
[quote="Tolientje schreef:
Ik haat mensen die zoiets bij paarden en pony's doen..

ook bij andere diern is het erg! Knipoog
[/quote]

Ja zo d8 ik er ook over.

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 00:03

Het lijkt me verschrikkelijk als je de vermoedelijke dader kent en mischien nog wel eens tegenkomt ook!
Heb het zelf gelukkig nog nooit meegemaakt en ben ook erg blij dat m'n verzorpaardjes bij de eigenaars achter he huis staan en zij daar 2 goede waakhonden hebben!

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 00:30

ja idd het is gewoon echt heel erg vooral om je paard aan te treffen

lightmorebh

Berichten: 1513
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 23:17

dat was het zeker en ook heel eng en waarschijlijk was het mijn eerste vriendje maar dat is niet zeker want het konden nog 2 anderen exvriendjes zijn. en dani dat doen we zeker bij hem ook