Nightmare Rotterdam geweest.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 22:09

ging vroeger ook naar feesten tot ik instorte het is zo verslavend. Nu ga je zeker vaker?


Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 15:23

pas je wel op? Ik kan je namelijk wel veel negatieve kanten ook pb-en hoor als je dat wilt! Veel plezier ik ben best wel jaloers hoor. Ik ben nu 25 (ging van mijn 15e tot mijn 20e naar alle grote feesten , kleinere feesten in de buurt en Club x en zaandam als er niets was) wou dat ik nog kon gaan. Heb de energie er niet meer voor. Ik vond hell-raiser altijd het beste in sporthallen zuid lekker hard!!!! en de muziek in club x. Echte mooie tijden gehad en begrijp precies hoe je onder de indruk was van het feest.


Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 12:17

virginia schreef:
echgt gaaf ! ik wil ook wel gaan maar m'n vriend wil niet meer naar dat soort party's maar ik ben er nog steeds aan verslaafd dat blijft gewoon denk ik. Er gaan toch veel mensen heen die van paarden houden om het zo maar te zeggen. leuk dat je panic kent draait echt goed.


Jammer hoor dat hij niet meer wil. Ik wou vroeger ook nog maar mijn toemalige vrienden gingen ook niet meer. Kunnen jullie er geen boktmeeting van maken?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Liv, amandananana, FCSA, inge_romeo, Irma77, Natascha, xSannee en 162 bezoekers