Bang dat mn paard gestolen word oid.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Bang dat mn paard gestolen word oid.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 22:02

Ik wil mn ponytje echt absoluut niet kwijt. Gelukkig is ze heel gezond, dus zal ze (zeer waarschijnlijk) niet morgen door liggen in haar stal.

Toch ben ik elke dag weer bang dat ze morgen gestolen/mishandelt is. Tsja, die verhalen van de laatste tijd, ik krijg er echt de kriebels van.

Ik sta bij een boer aan huis, dus er is wel altijd toezicht. Maar bijvoorbeeld vandaag zag ik een man daar die ik niet kende (de boer en de enige andere pensionklant kennen hem wel) en die vond mijn paardje de mooiste van stal. Ja heel leuk, maar ik ben dan gelijk bang dat er wat met mn paardje gaat gebeuren...

XxMoi

Berichten: 54
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 22:09

Tsjah dat is rot.. Ik denk dat iedereen daar wel eens last van heeft Scheve mond Ik ook wel.. Maar ik weet niet hoe je daar overheen komt..

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 22:30

Nou, al weer een kleine opluchting dat ik niet de enige ben die zo (over)bezorgd is.
Ik zou er echt wel vanaf willen, maar ja, gaat niet Scheve mond

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 22:37

Vervelend dat je zo bang bent dat er wat gebeurt....

Heb er zelf nooit last van, maar schijn nogal nuchter te zijn Knipoog

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 22:48

Ik ben dr zo eentje die altijd overal rekening mee houd. Op het extreme af eigenlijk...

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 23:04

Myra1 schreef:
Ik ben dr zo eentje die altijd overal rekening mee houd. Op het extreme af eigenlijk...


Klinkt me helaas maar al te bkend in de oren.... Scheve mond

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 00:06

Steekt schuld bekennend haar vinger op Scheve mond

Ik ben soms ook bang dat ze er een keer niet zla staan...dan kijk ik eens om me heen, zie de andere mooie paarden op stal staan en bedenk dat het risico niet zo groot is Haha! *tsja...probeer er dus idd maar een geintje van te maken, want er echt van af komen kan ik niet*

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 09:42

Misschien bedoelt die man er niets meer mee dan gewoon melden dat hij jouw pony de mooiste vind maar ik snap je gevoel wel. kan je geen slot op je pony's stal hangen waarvan jij alleen de sleutel hebt?

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 10:51

Een slot?? dat lijkt me nog enger! Dat er ook niemand bij je paardje kan als het nodig is en jij bent niet in de buurt!
Stel dat het een koliekaanval krijgt, of nog erger: dat er brand uitbreekt!

Maar goed, als het je gerust stelt...

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 11:26

Snap wat je bedoelt en dat is natuurlijk niet leuk. Maar veel kan je er niet aan doen vrees is. Misschien kan je wel een camera bij de stal hangen ofzo dan is er altijd toezicht

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 11:37

ja het is idD een eng idee maar je doet er niks aan...
ik denk dat je er niet te veel bij stil moet staan
het geeft je alleen maar een naar gevoel

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 12:14

Tsja.. Als je de laatste tijd die verhaaltjes op bokt en in de krant zo leest en vooral veel shetlanders dat maakt mij ook heel bang!
Je zal maar 's ochtens aankomen lopen en je vind je pony 'zo'.
*slik*
Maar dat ligt bij mij niet aan op welke stal je staat... Ik blijf het eng vinden.

XxMoi

Berichten: 54
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 12:18

Deborah en Winnifred , twee drachtige merries in Westhem, zijn gisterochtend vroeg ernstig mishandeld. De twee pony's zijn in hun schede gestoken, hoogstwaarschijnlijk met een stomp voorwerp. De dieren zijn eigendom van paardenhouders Eile de Jong en Hilleen Wolters en stonden op stal toen een onbekende dierenbeul hen toetakelde. Hevig bloedend zijn zij daar achtergelaten.

Gatver.. alweer mishandelde paardjes Huilen Verdrietig [/b]

shetlander
Berichten: 88
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 12:36

ik ben voor het zelfde bang als jou

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-04 15:23

Ow wat een geluk dat ik niet de enige ben die zo denkt.
Aan een slot op stal is natuurlijk wel gedacht, maar dat lijkt me niet zo verstandig ivm brand, ziekte enz.

En inderdaad, die man zal er vast niks mee bedoelen, maar ik vond het een beetje een duister typje, dus dan word ik toch wel zenuwachtig.
En ach, als ik goed erover nadenk, deze man was wel een bekende van de boer, dus het was geen wildvreemde engerd die over het erf liep te neuzen.

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 16:39

Ik weet wat je voelt....heb het zelf ook wel een beetje Verward ...ben ook bang dat mijn paardje gestolen zou worden of dat hem iets aan gedaan wordt door één of andere gek. Verdrietig
Vooral ook weer toen ik van de week weer het nieuws hoorde over die mishandelde pony's die drachtig waren Boos! ....hoe gestoord kan men zijn zeg!
Er lopen zulke gekke rond dat je bang bent dat jou paardje de volgende is.
Ook voor diefstal ben ik erg bang....ben ergens altijd bang dat ze hem stelen en dan naar het buitenland brengen of iets Bloos! ....Je moet er eigenlijk gewoon niet aan denken!!!Pas geleden stopte er ook zo maar iemand toen mijn paardje in de wei stond....een wat oudere meneer die stond te gluren naar mijn paard Verward ....ik hield het in de gaten maar vroeg me toch af wat die man nu moest....misschien keek hij wel gewoon omdat hij het een mooi paard vond....maar nu in deze tijden wantrouw ik het toch. Scheve mond
We zullen het denk ik ook voor elkaar maar in de gaten moeten houden...ik weet anders ook niet wat we er aan kunnen doen

groetjes, Primadonna

Technoboy

Berichten: 423
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 16:49

het is voor mij ook elke weer een opluchting als ik sochtends naar buiten loop en hij staat er nog... Lachen




...ik wil me scooter niet kwijt namelijk Lachen Cool

Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 22:08

technoboy, waar heb jij het allemaal wel niej over!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 22:09

we hebben het hier over paarden en niej over scooters! OK dan!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 23:09

EEhhh nee joh moet je niet doen je maakt jezelf gek....
Guus staat in de zomer dag en nacht in het land.... Jou paard staat een landje verder... Met onze paarden (25 stuks) is nog niets gebeurd in de zomer Veel mensen weten niet eens dat er paarden staan.... ze verwachten dat alle paarden die in de omgeving rondlopen in zoeterwoude staan.... Knipoog

Maak je niet gek hoor... anders draait eerdaags je hele leven om je paard.

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 23:21

als ze bij de boer staat dan komt er echt niet zomaar iemand je paardje stelen hoor... hoe willen ze dat doen? 's nachts met een trailer het erf oprijden??? dat hoort de boer echt wel hoor...

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 23:54

Ik begrijp je gevoel wel, ik heb daar soms ook wel last van...probeer het dan maar te relativeren....anders raak je zo gestresst...

wendytj4h
Berichten: 312
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 00:11

pff komt me bekend voor..
Ik ben ook altijd bang dat iemand zomaar eens aan de wandel gaat met mijn paard of omdat ik er niet vroeg ben dat ze maar denken dat ze gelijk me paardje maar mogen pakken om te rijden Boos! en dan later als ik aankom zeggen ja ik heb je paard alvast voor je gereden hoor. GRRR daar kan ik nou echt niet tegen. Ben nogal wantrouwend als het om m'n paardje gaat.

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 00:23

ik ben niet heel erg angstig aangelegd maar ergens in mijn achterhoofd ben ik ook altijd wel bang dat ie ooit gestolen wordt of mishandeld ik zou helemaal gek worden dan denk ik.