gratis nieuwe leren laarzen gehad van Petrie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 18:40

SharirBobby schreef:
Vorige week woensdag had ik mijn laarzen teruggebracht omdat de coating (buitenlaagje) van m'n laarzen had losgelaten en dit overal ging scheuren. Vorig jaar maart had ik ze gekocht en er zat een jaar garantie op.
Ze stuurden ze terug naar de fabriek.
Het was vrij duidelijk dat ze niet fatsoendelijk gemaakt konden worden, dus ik hoopte als ze dat niet konden, dat ik dan korting zou krijgen op nieuwe laarzen.
Belde ze vanochtent op dat m'n laarzen terug waren en dat ze het idee hadden dat ik nieuwe had gekregen.
En ja hoor, vanmiddag opgehaald, en ik heb splinternieuwe laarzen gehad van Petrie OK dan!
Dat had ik echt niet verwacht!! Ben dus superblij!! applausje voor Petrie
Zit dus nu met m'n nieuwe laarzen achter de computer. Maandag moet ik ze namelijk al aan met dressuurles en dinsdag moet ik er al mee springen Scheve mond.

dat heb jij echt mazzel gehad Scheve mond
was bij mij ook gebeurd en ik kreeg alleen korting en die winkel waar ik ze gekocht wouden de laarzen niet terug sturen want het had toch geen zin Scheve mond ik had ze pas een half jaartje

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, La_Lune, Muronia, Mutti, Sabrinatomic, sasja0705, Sharra1, Sjafrane, stella92, StonedRomy, Tyke, Vagabondo, Willempie_T, xSannee en 171 bezoekers