Reden van verkoop...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 23:58

Werkt in een dierenwinkel....ooit weleens iemand een kat weg zien doen omdat hij vloekte bij de nieuwe bank?
Of de katten weg zien doen omdat vriendlief ze niet zo geweldig vind en tsja...dan is het katten weg of vriend weg.....katten dus.
Een hond weg omdat die alleen maar dure brokken wilt eten.
En een kat plus hond weg omdat ze zo aan het ruien waren.

En ga zo maar door, heb al zoveel rare redenen en vooral oneeerlijke redenenvoorbij horen komen dat ik er echt niet meer vreemd van op kijk.

Rat past niet meer in het kooitje....dan doe je je rat weg en koopt een nieuwe kleine jonge *overigens niet bij ons, wij zaten alleen met die oude in ons maag, de nieuwe had ze bij de concurrent gehaalt Haha! *

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"



Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 00:07

Alane neuh wij verkopen geen katten en honden, mensen wilde graag advertenties bij ons ophangen om die beesten weer kwijt te raken.
Maar misschien wel een idee om de mensen €40 voor en rat te laten betalen.

En ik denk dat het aan het type mens ligt, als je een ratje koopt weet je dat die groot wordt, dus weet je dat je iniminie hamster kooi met de tijd te klein zal zijn.
Dan weet je ook wel of jij dan zo diervriendelijk bent om dan een groter kooitje voor dat dier te kopen.
Ben je dit niet, koop er dan geen.
Vind ik eigenlijk logischer dan dit.

Maar ok, meen te begrijpen dat jij het dus allemaal perfecte redenen zijn om je dier voor weg te gooien? *of lees ik over het sarcastische gedeelte heen?*

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 00:26

Hahahaha ok dus wel sarcastisch, begon te twijfelen toen ik het een paar keer nalas Haha!

Maar *voor bepaalde mensen* ook grote ratten gaan naar de slangen hoor Knipoog
Ik heb een hele tijd ratten en andere knagers opgevangen, vooral toen mensen hoorde dat ik ratten fokte stonden ze met van alles voor de deur....2 mannetjes ratten die teveel plastte Verward

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Rebecca, AndreaB, anjali, ardanwan, fleurtjeuh, Jet, Mews, Natasja22, pearlie, Pellelilly, Rijsa, sasja0705, sterregoud, tjee, Wopkebrok en 131 bezoekers