brandweeroefening op stal

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

renegade
Berichten: 387
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: ursem

brandweeroefening op stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 20:55

ik kwam net op stal stond er een brandweerwagen met mensen (wist wel dat er wat was maar wist niet wat) binnen branden lichtjes met knettergeluid erg leuk ik paard appeltje gegeven ff gepoetst opgezadeld en ging rijden hij was erg onder de indruk van de lampjes met geluid hij vond t alleen jammer dat het niet eetbaar was.
wij rijden komt de brandweerwagen met licht en geluid naar achter vlak bij de binnenbaan hartstikke intressant natuurlijk toen ik klaar was met rijden ging ik weer terug stal in en daar lag een brandweer slang ( is echt heel eng) eenmaal binnen allemaal mannen in rare pakjes snel er voorbij richting box zadel af hoofdstel af deur los gelaten alles in mn kastje gedaan loop er een brandweer man naar zn box nou dat is eng hoor kop erop en knorren maar toen ik er bij stond vond ie t iets minder eng maar nog wel spannend maar natuurlijk moest meneer eetgraag ff kijken of de brandweer man wat lekker had dat had ie alleen niet dus weer een ervaring rijker en brandweer mannen zijn voortaan ook niet eng meer Haha!


renegade
Berichten: 387
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: ursem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-04 17:43

was echt heel leuk alleen waren de brandweermannen niet knap :'( (helaas)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, Emmaa_92, IASCrawler, J30d, Josien_, MissWeenie, Nils, Sababber, vilheide en 30 bezoekers