Wie kan mij helpen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Wie kan mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 21:04

Zoals jullie waarschijnlijk weten heb ik een lief veulentje. Over een aantal jaren kan ik pas echt met haar aan het werk, dus dat duurt nog wel eventjes...
Nu heb ik al een hele tijd geen paard meer gereden, en eigenlijk ben ik op zoek naar een paard of een grote pony waarvan de eigenaar op zoek is naar iemand die zijn/haar paard 1 of twee dagen in de week kan rijden. Ik wil weer een beetje 'inkomen' zeg maar, gezien ik Shaseera straks zelf (wel met goede begeleiding hoor!) wil gaan inrijden. Het zou prettig zijn als dat met zo min mogelijk fouten gebeurt natuurlijk Haha! Het spreekt voor zich dat dit niet de enige reden is, ik vind het ook hartstikke leuk om het geheugen weer een beetje op te frissen, en om weer wat meer met paarden bezig te zijn.
Ik heb 6 jaar paard gereden op de manege en daarna heb ik drie jaar voor het paard van een ander gezorgd. Heb wel eens wat manegedressuurproefjes gereden (Ben tot M1 gekmen), die werden 1x per jaar verzorgd op de manege, en ik heb bij mijn verzorgpony ook goede privelessen gehad. Echte wedstrijden heb ik nog niet gedaan. Toch ben ik op zoek naar een paard waar ik mee kan gaan dressuren (niet op wedstrijdniveau oid). Een bijdrage in de stalkosten oid kan ik momenteel niet opbrengen met de kosten van mijn eigen veulentje erbij.
Wie o wie kan mij helpen? Haha!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 21:25

Misschien kun je een advertentie plaatsen op marktplaats? Of hier op Bokt op EA?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 21:28

Marktplaats helpt niet (heb ik al geprobeerd) , en ik denk dat dit topic waarschijnlijk vanzelf wel verplaatst wordt Knipoog Heb niet helemaal goed nagedacht over de plaats Haha!

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 00:34

Jammer, je woont te ver weg. Ik ben nog op zoek naar een bijrijdster.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 01:00

Symbeami schreef:
Jammer, je woont te ver weg. Ik ben nog op zoek naar een bijrijdster.


Hm... dat is inderdaad erg jammer... Maar in ieder geval bedankt voor je reactie, leuke paarden heb je hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 00:14

Weet echt niemand iets?