Als je een paard zou zijn...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 12:27

dat soort gedachten heb ik nou ook altijd! Waarschijnlijk was ik precies zo geweest als mijn paard Iones. We lijken wel wat op elkaar in de manier van doen. Ik weet alleen niet wie nu op wie is gaan lijken. Maar bij sommige atletische mensen die wat iel gebouwd zijn, denk ik altijd, "dat zou een arabiertje zijn geweest" en bij die hele zware, stevige figuren denk ik aan groningers, en bij bodybuilders aan belgische trekpaarden. Overigens heb ik dat ook met hondenrassen. Zo ken ik iemand die de uitdrukking heeft van een boxer. Hij heeft een paar rimpels, zware wenkbrauwen en een goedmoedige blik in zijn ogen.


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 14:11

De moeilijkste paarden zijn vaak wel de besten. En amor was voornaam in de fokkerij, maar hij fokt vaak moeilijke maar vaak goede paarden.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 14:19

Nou, Iones houdt van vreten, luieren en soms van werken. Hangt er van af of hij in de stemming is, en of het iets is wat hem goed aanspreekt. .net als ik vind het die dingen die hij het beste kan het leukste om te doen. maar de laatste tijd gaat hem eigenlijk alles wel goed af en hij komt gemotiveert over. Verder is hij verschrikkelijk eigenwijs, en expressief in zijn stemmingen. Al die eigenschappen gaan dus ook op voor mij.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 14:39

Misschien moet je die junior dan toch niet verkopen. Omdat je misschien in combinatie met hem best ver kan komen.


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 15:40

Ik weet het niet, normaliter botsen 2 dezelfde karakters. MAar met paarden is dat niet zo. Misschien omdat het paarden zijn.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: criollo_yess, leonie1988, MairiMacBran, OmgiliBot, Riviera87, rover_, tienus63, vilo en 104 bezoekers