Murphy moet opgevrolijkt worden...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Murphy moet opgevrolijkt worden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 22:02

Murphy staat nu sinds 3,5 week stil sinds een peesblessure.
Ik stap iedere dag netjes met hem op het harde, maar Muprhy wordt zo enorm gestresst van het niet kunnen werken.
Hij vind het zo machtig mooi als ie mag werken voor mij en nu mag hij gewoon niet.
Murphy staat al helemaal stijf op stal als je de staldeur los doet, het is zo zielig.....
Vanmiddag had ik hem aan het hek gezet, wilde hem even lekker borstelen. Hij schrok omdat ik hem wilde borstelen vlak achter zijn oren (vind ie normaal geen probleem) en begon te hangen aan het touw en raakte helemaal in paniek. Het touw knapte hij schoot natuurlijk weg, gelukkig draafde hij een rondje achter het huis en kwam daarna weer naar stal terug, niet lekker voor zijn pees natuurlijk.. maar ja was allang blij dat hij niet de grote weg op ging die voor ons huis ligt.
Hoe krijg ik dit paardje in vredesnaam weer blij... arm beest!
Ik hoop maar voor hem dat ie snel weer een beetje opknapt, want zo is het ook niks!
Ik heb de goede hoop dat hij over 3/4 weken weer goed zal zijn, dus dan kan ik weer rustig aan op hem beginnen, dat zal hem een groot plezier doen denk ik.

LegallyBlond
Berichten: 199
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 22:26

Ik hoop ook voor jou en voor hem dat hij snel opknapt, zodat jullie weer lekker aan de slag kunnen. Ach gut

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 22:44

Ik hoop het ook!
Ik zal hem zo nog is even lekker verwennen met een grote knuffelbeurt...

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 22:55

Toen mijn pony een tijd boxrust moest heb ik zo'n voerbal voor hem gekocht van de paardendrogist (die zijn tenminste niet zo duur). Had ie heel veel lol mee!!!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 23:00

Ik zou maar eens een paar 'paardenspelletjes' maken om z'n koppie een beetje bezig te houden. Een voerbal schijnt goed te werken; wat je ook kan doen is een paar handjes bix in een halve-liter plastic fles (cola of spaflesje ofzo) en dat met een touwtje om de hals ophangen. Moet 'ie dus uit gaan vinden dat 'ie het zaakje om moet keren om het bix eruit te krijgen. Dat houd 'm vast wel een dagje bezig...

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 23:18

Ik heb hem nu een skippy bal in de stal hangen, daar doet ie ook wel aardig wat mee, een fles vind ik idd ook wel een goed plan! Dat kan ik wel is doen!