voor het eerst de les in met Bonanza!!!!!!!!!!+ gesprek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-01 22:02

Nou ff verslagje van de les van zonet:

We waren dr om 10 over 6 en om half 7 had ik les. Ze stond lekker om zich heen te kijken en te briezen. ff goed gepoetst, daarna opgezadelt en aan het halstertouw de bak in omdat het helemaal neiuw voor dr was, de hele tijd briezen en schrok veel.
Toen maar los, ging goed, ton begon de les.
Ging op zich vrij goed, ze werd al wat driester en liep lekker. Het laatste kwartier springen. Ze had nog nooit eerder gesprongen dus eerst ff drafbalkjes, 1e keer wou ze dr neit overheen, toen maar rustig in de stap, ging vrij goed.
Daarna in de draf slingeren over de balkies. Toen kwam dr achter een laag sprongetje van 30 cm te staan. ging ze over heen in de draf, maar balkje viel dr af. Toen nog een keer, weer balkje dr af. Toen ging ie wat hoger, ze weigerde en liep dr langs, nog een keer en toen sprong ze dr heel hoog over heen maar nam dr achterbenen niet mee en balkje viel dr af.
Toen ben ik gaan uitstappen.
Ik ben heel tevreden en vind zelf s dat het springen goed ging. Over 2 weken heb ik eenw edstrijd (clubkampioenschappen) ik ga niet springen maar alleen dressuren.
Daarna Bon op stal gezet, met de mensen gepraat die vonden dat het geweldig ging en waren trots op mij *bloos*, ze waren ook harstikke blij dat ik op hun pony reed, ik kon goed met dr over weg en handelde goed zeiden ze.
Ze zeiden ook dat het kon zijn dat ze Bon over 1 of 2 jaar verkochten, maar dan mocht ik op hun, nu nog veulen rijden, het werd een groot paard, ze waren tevreden en wouden me graag op hun paarden houden. nou ben helemaal blij, want zo'n grote compliment heb ik nog nooit gehad. Ik ga zaterdag weer naar de binnenbak denk ik, want ik kan de rest van de week enti, dus ga ik volgende week 3x rijden.

-xxxjes een SUPER blije Maaike

PS: ze gaan de clubkampioenschappen filmen Haha!

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 22:36

leuk voor je Maaike! Dat ze zelf heeft "gesprongen" GOED ZEG! Haha!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-01 17:56

haha, jaja het begin is dr Haha!