optreden met lipi-8tal in balkbrug

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

optreden met lipi-8tal in balkbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 08:35

Gister had ons lipi-8tal een optreden tijdens de barokke dag in Balkbug. Nu had ik al foto's van de hal gezien en begrepen dat er ook tuigpaardconcoursen werden gehouden, dus dat het groot was wist ik al. Maar weten en zien zijn toch weer twee verschillende dingen. Je had een hele grote 'show'bak, en aan de andere kant een kleine inrijbak (ik denk 20 bij 30m). En er was publiek, heel veel publiek (lees paar honderd man Nagelbijten / Gniffelen )

Ik was al wat vroeger gekomen om nog wat van de shows te zien, en ben een uurtje van te voren paard gaan opzadelen. De inrijbak zat direct achter de tribunes (hoog) met een hele hoop mensen er op die allemaal bewogen en kabaal maakten. De grote bak zat daar dus weer achter en daar kwam een hele hoop muziek lawaai weg. En het klappen was natuurlijk helemaal leuk Tong uitsteken . Maar Avalla was behoorlijk goed bij me te houden. Wel regelmatig even een sprintje door de bak (die overigens ook stampvol was), maar ik merkte dat zeheel behoorlijk op de hulpen bleef reargeren. Nog even met z'n 8ten achter elkaar door de binnenbak, en vervolgens de grote baan in.

Begon goed, het eerste paard dacht van doe het zelf maar en stond boven op de rem. geen probleem, dan werd nr 2 1e en de nr 1 ging er achter aan. Dat ging wel goed. Paar rondjes door de bak gedraaft terwijl ze ons aankondigden, waarbij avalla het wel gezellig vond om de nr 2 na te doen (wij waren dus nr. 3) en regelmatig in galop sprong of een paar meter van de bakrand af reed Haha! .

Maar goed: beginnen. Bij ong het 4e onderdeel ging het weer mis met het 2e paard: die ging boven op de rem en omhoog. Motto van carroussel: wat er ook gebeurd, altijd doorrijden. Dus gewoon er vrolijk bij langs gereden en 2e paard eindigde gewoon op de 4e plek. En toen bedacht ik me opeens: he, 2e plek, dat houdt in dat ik de proef uit mijn hoofd moet weten Bloos! (bij splitsen rij je voorop en naast elkaar rij je natuurlijk ook voorop) En laat het nou de grap zijn dat ik nog nooit met training 1e of 2e had gereden...

Maar ik bleek proef uit mijn hoofd te weten en avalla gedroeg zich echt super. Die heeft vanaf dat moment geen pas meer verkeerd gezet en ik heb gewoon heel lekker gereden. OK dan!

Afgezien van de zooi in het begin van de proef toen dat paard op de rem ging, ging alles eigenlijk nog heel erg netjes. Ik heb de proef terug gezien op video, en ik vond het er heel netjes uitzien, zeker in zo'n omgeving.

Na die tijd nog even bij de overige shows wezen kijken, en daarna weer naar huis. Al met al een hele geslaagde dag, en de paarden en ruiters hebben er een hele goede ervaring bij. Op naar het volgende optreden.


laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 22:05

Ik wacht nog steeds op foto's Boos! ! Marcel, kun je de webmaster niet even een subtiele schop onder de kont geven (en voor het geval hij dit zelf leest * schop* ) Tong uitsteken

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 07:59

Er zitten echt hele mooie foto's tussen, ga zu nu ff rustig allemaal bekijken.

(nog sorry voor het keine schopje)

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 12:39

Nobi vond het publiek bijzonder interressant, en daardoor Piet een stuk minder Haha! . Ik vond het zelf daardoor nog al rommelig worden. Maar het was idd leuk ze weer eens een keertje te zien.

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 13:19

dit zijn wij dus:

Afbeelding


laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 20:33

Haha! Haha! Haha! Waneer was je ook al weer jarig? Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GrapeshotBot, Mark0919, Mieke, Sansa, Slmt9 en 46 bezoekers