Tegenstrijdigheden in reactie Bokkers.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 23:52

Nou er waren toch heus mensen die je geloofden, en ik heb er lang op moeten hameren voor je het zelf niet meer geloofde Tong uitsteken Knipoog

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 23:53

Hahahaha we hebben een konijn in de stal staan omdat ons mam m niet binnen wil hebben maar dat even terzijde... Haha!

Onderschrift oorlog? Zal ik de vertaling van die van mij maar even weghalen...

Ik ben bijna 25 voor de mensen die wellicht eens zouden gaan twijfelen Tong uitsteken

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:04

SANEX schreef:
Nou er waren toch heus mensen die je geloofden, en ik heb er lang op moeten hameren voor je het zelf niet meer geloofde Tong uitsteken Knipoog

moet je niet vertellen......en houd je mond dicht over de kat.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:14

Ohja sorry, ik zal niets meer zeggen, was ff vergeten dat ik dat niet openbaar mocht plaatsen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:31

Flexibele fantasie inderdaad, als in de verhalen even bijbuigen omdat ze anders niet interessant genoeg klinken. Om maar even een voorbeeld te noemen.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:37

Als in : Ik ving een vis van wel 45 cm!!!! ( terwijl beessie in het echt slechts 10 cm was... ) ? zoiets bedoel je lovely ?

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:42

ik buig nooit iets bij..of ik vertel onzin...of geen onzin...
das heeeeeeeeel gemakkelijk voor de lezers
als je door hebt of het zin dan wel onzin is......verwacht het onverwachte....neem het figuurlijke letterlijk..en het letterlijke figuurlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:44

SANEX schreef:
Als in : Ik ving een vis van wel 45 cm!!!! ( terwijl beessie in het echt slechts 10 cm was... ) ? zoiets bedoel je lovely ?

Zoiets als dit:

Afbeelding

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:47

Lovely"]
[quote="SANEX schreef:
Als in : Ik ving een vis van wel 45 cm!!!! ( terwijl beessie in het echt slechts 10 cm was... ) ? zoiets bedoel je lovely ?

Zoiets als dit:

Afbeelding
[/quote]

meeeeeen een kind weet toch dat katten niet kunnen praten..... Verwarden al helemaal niet op die leeftijd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:48

Dit is gewoon heel handig vertaald door iemand die tenminste begrip heeft voor dieren, snap dat dan!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:58

Stelletje kleine kinders Boos! beetje arme katjes gebruiken om eigen antwoord te versterken, slaat weer nergens op Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 01:00

Eeeeej, misschien zijn het wel mijn eigen katten en dan mag IK daarmee doen wat IK wil hoor!!!!!!!!!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 01:11

Wordt enkeltje DB denk ik, katten opzetten in die houding noem ik verre van respect voor dieren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 01:28

Nou ja zeg, dat doen ze uit zichzelf hoor! Mijn katten zijn nou eenmaal zo, buitensporig getalenteerd, dat zie je! Ik heb er zelfs een foto van gemaakt Wow!.
klein beetje revolutionair is het wel he

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 01:35

Goh boeiend onderwerp. Verward

Ik denk dat er veel mesnen zijn die hun mening wel eens veranderen. dat is ook een goed dinge. Star vasthouden aan iets is niet goed.

Ik probeer ook open te staan voor zaken. En dat betekent dan wel eens dat ik verander van mening.

En ja ik lieg ook wel eens. Leugentjes om bestwil? Ik ben tenslotte niet roomser dan de paus.

Maar wat is het doel van dit onderwerp nu?

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 01:58

ik vermoed, gezien de voorbeelden, dat Sebito bedoeld dat er vaak tegenstrijdigheden zitten in hetgeen er verkondigd wordt en er in de onderschrift staat.
Of in hetzelfde topic...
Denk dat er wel meerdere zijn die een leugentje voor bestwil verkondigen/vertellen/zeggen...dat hoeft niet tegenstrijdig te zijn.
Maar bijv. in je onderschrift hebben staan: ik zal altijd de waarheid vertellen.
en een topic harder liegen dan een paard kan lopen.
das tegenstrijdig.

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 09:23

Toch vraag ik me nog steeds af van wie Sebito een schaduwaccount is. Verward

Sebito
Berichten: 54
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 09:46

Billy schreef:
Toch vraag ik me nog steeds af van wie Sebito een schaduwaccount is. Verward



Van niemand misschien? Ik ben wie ik ben, ik lees en concludeer.
Heb enkel alleen geen tijd om de hele dag te posten......
Maar vind dit topic wel amusant worden!

Alane heeft mijn bedoeling goed verwoord. Zoals ik al zei: ik lees veel en post weinig, het valt me dan alleen vaak op.
Niet in het negatieve bedoeld.
Maar wat de zin is van dit topic?
Tja.....wat is de zin van heel veel topics geplaatst op Bokt.....

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 09:50

Sily schreef:
Lenzen Haha! Heb ik ook Toch Kim? Tong uitsteken


En verder is Kim idd erg lomp...erg irritant en frustrerend,:j



wanneer heb je ook al weer, weer les........... maandag middag zie ik ~~}> Haha! Haha! Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 09:54

Ik vind het overigens wel appart dat ik juist jou opval Sebito, Niet dat het geeft hoor je mag best mij als voorbeeld noemen, alleen vind ik niet dat mijn onderschrift vloekt met mijn antwoorden in topics........

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 09:56

Het vreemde is ook, dat Sebito 19 berichten heeft, en ook al een bericht op EA, volgens het lijstje geplaatset berichten kon dat blijkbaar al heel snel. Verward
En verder zoals je van een criticus mag verwachten heeft hij/zij zich beschermd door een volledig leeg profiel.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 10:28

er zijn ook bokkers die genoeg in het profiel hebben staan, maar daar klopt helemaal niets van (ervaring )

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 10:32

Alane"]
[quote="Levy"][quote="Alane schreef:
fantasie is leuk..liegen niet. En die beide kunnen geheel los staan van tegenstrijdige uitspraken....
Fantasie is leuk
Liegen niet
en van die tegenstrijdige uitspraken is amusant
en das mijn mening Haha! mijn mijn mijn mijn mijn Clown


maar sommige mensen gaan zo op in hun fantasien dat ze er zelf in gaan geloven en dat het dus geen liegen is...in hun ogen??? Verward Verward
[/quote]

ik heb een hoop fantasie, maar je gelooft toch niet dat ik konijntjes in de stal doe mijn pony's?
[/quote]

In je stal..oke misschien niet, maar ik heb anders wel zelf gezien dat je ze als bont-onderlegger gebruikt!

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 10:36

Levy"]
[quote="Alane"][quote="Levy"]
[quote="Alane schreef:
fantasie is leuk..liegen niet. En die beide kunnen geheel los staan van tegenstrijdige uitspraken....
Fantasie is leuk
Liegen niet
en van die tegenstrijdige uitspraken is amusant
en das mijn mening Haha! mijn mijn mijn mijn mijn Clown


maar sommige mensen gaan zo op in hun fantasien dat ze er zelf in gaan geloven en dat het dus geen liegen is...in hun ogen??? Verward Verward
[/quote]

ik heb een hoop fantasie, maar je gelooft toch niet dat ik konijntjes in de stal doe mijn pony's?
[/quote]

In je stal..oke misschien niet, maar ik heb anders wel zelf gezien dat je ze als bont-onderlegger gebruikt!
[/quote]

Joh, dat was het lammetje...moet je niet alles door elkaar halenAfbeelding

carien

Berichten: 750
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 15:16

[quote="
En verder zoals je van een criticus mag verwachten heeft hij/zij zich beschermd door een volledig leeg profiel. [/quote]

Dus met een ingevuld profiel is Sebito gerechtigd om een stelling te plaatsen op Bokt? Hier riekt het naar 'ons kent ons'. Zij zegt zelf dat ze veel leest en weinig post. Ik schat in dat haar, door het intensieve lezen dingen gewoon zijn opgevallen en hier start ze dan een topic over. Knipoog