Mijn moeder heeft op Jur gestapt!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-01 16:25

Vandaag kwamen mijn ouders kijken bij de paarden (ze waren nog nooit op mijn nieuwe stal geweest, waar ik inmiddels al een half jaar sta Haha!). Ik was net klaar met Jur rijden toen ze aankwamen. Jur liep trouwens geweldig! Ze was fris, lekker aan het been en de galop ging zoooo fijn! Kwijl
Ze had een goede sprong en ik kon haar helemaal sluiten. Ook veel overgangen gemaakt van middengalop en weer terug, dit ook in de draf.
Maar goed, mijn ouders kwamen en ik vroeg aan mijn moeder of ze op Jur wilde stappen. Mijn moeder heeft vroeger ook gereden en een eigen paard gehad (en een veulen gefokt). Maar durfde niet want het was al zo lang geleden. Ik heb haar toch overgehaald en met veel moeite kwam ze op Jur. Vond ik zo gaaf! Ze had nog nooit op Jur gezeten geloof ik, en ik heb Jur toch al bijna 7 jaar! Lachen

Toen ben ik Razinda gereden want ze hadden haar nog nooit zien lopen onder het zadel, behalve dan op video. Razinda ging op zich ook wel lekker. Maar voor het eerst sinds tijden liep Jur beter (in verhouding dan want Jur is natuurlijk veel verder). Maar Razinda deed het braaf en ze was vooral in de galop heel fijn te rijden. Maar ze is een beetje aan de diaree dus niet helemaal in haar normale doen. Even in de gaten houden maar. Toen hebben we nog gezellig wat gedronken bij de boer en zijn vrouw. Het was een gezellig dagje. Ik ga zo weer terug om te voeren en vanavond laat weer, ben er maar weer druk mee dus! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-01 19:09

Ik heb haar gedwongen! }>
Neehoor, ik heb gewoon gezeurd en gezegd dat ik Jur goed vast zou houden! Lachen

Mijn vader heeft foto's gemaakt maar hij had iets fout gedaan dus waarschijnlijk is het mislukt. Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-01 11:25

Dat vind ik ook!! Mijn moeder heeft niet echt wedstrijden gereden maar ze heeft lang genoeg gereden om even op Jur te zitten. Ze heeft zelfs nog op mijn eerste pony gereden. Maar ze is nu wat ouder enzo! Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-01 13:24

Ja je hebt wel hele sterke argumenten ,daar kan ze eigenlijk niet meer onderuit he! }>

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-01 15:15

Hahaha ja die is goed! *LOL*

Heeft ze vast nooit door! Schijnheilig

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Flash111, sorayamagic2, tienus63 en 7 bezoekers