Tjee... wat een kl*te weekend! (met leuke dingen)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-01 20:36

Ja, ja, vrijdag was het zover.. ik vertrok met mijn auto richting het zuiden des lands. Ik zou dit weekend lekker het hele weekend naar Marijke Lachen (hier van bokt) die ergens tussen Zaltbommel en Gorinchem woont, maar ik zou vrijdag eerst naar Amanda (ook van bokt) in Heinenoord (bij Rotterdam) om daar een paar leren rijlaarzen te passen. Rond twee uur ben ik vertrokken (het was rotweer), want ik zou rond half vijf in Heinenoord zijn. Nou het begon al met een lading files en ongelukken die ik onderweg tegen kwam.. rond vijf uur was ik ergens bij Utrecht in de omgeving en het schoot niet op. Dus ik naar Amanda bellen dat ik wat later zou komen. De laarzen lagen bij haar opa en oma die om zeven uur weg moesten. Ach, dat redt ik makkelijk zei ik nog, maar nee hoor, files files en nog eens files.. tegen zessen was ik in de omgeving van Sliedrecht, ik hoefde gelukkig niet zo ver meer, maar lag ondertussen wel behoorlijk achter op schema. links van me was een aanrijding geweest en ik stond nog steeds in een file. Stapvoets rijdend kwam ik beetje bij beetje verder en ja hoor ik rem langzaam af, mijn auto glijdt door (net een glad stukje weg) en <b>KABOEM</b> bovenop mijn voorganger.. Tjee, wat schrok ik zeg! Mijn voorganger boven op zijn voorganger en toen was het feest compleet! Politie was snel terplaatse en wij moesten de auto's verhuizen naar het einde van de afrit bij Sliedrecht. Genoeg schade allemaal.. papieren ingevuld en we konden weer weg. 'k heb er een behoorlijke schrik en nachtmerrie's aan overgehouden en hoofdpijn en een pijnlijke nek. Maar ja, toch door naar Heinenoord... daar aangekomen, blijken de laarzen niet te passen.. nog meer balen dus... de motorkap van mijn auto bleek niet meer open te willen, wat uiteindelijk met veel geweld is gelukt. Toen maar op naar Marijke.. het was inmiddels rond acht uur, maar reed rustig aan verder... door een wegafsluiting kwam ik bijna in Den Bosch terecht en moest weer helemaal terug! Bij Marijke aangekomen lekker wat lasagna gegeten.. van de verdere schrik bekomen en wat tv gekeken.

Zaterdags Sinterklaasinkopen gedaan en bij Minne langs geweest. De digi camera natuurlijk mee genomen en wat foto's gemaakt van Minne en de andere paarden daar op stal. Blijkt er ineens vocht achter de lens te zitten.. ikke mijn vriend bellen.. vertel dit aan hem.. valt ie me toch uit..!!!! Tja, 't is weer mijn schuld en dat komt natuurlijk omdat die camera door de hele auto heen is geslingerd tijdens die aanrijding (dat terwijl ie alleen van de voorstoel op de grond is gevallen en ie in een beschermend dik tasje zat). Lekker wat woorden aan elkaar vuil gemaakt.. ik natuurlijk in tranen en mijn tweede dag was ook verpest. Maar goed, Marijke en haar vriend Henk hadden nog een verlaat verjaardagscadeau voor me. We gingen 's avonds naar Antwerpen (Belgie), waar we eerst wat hebben gegeten bij een allergezelligste pizzaria en later naar een enorme bioscoop (Metropolis) zijn geweest, waar we de film Harry Porter hebben gezien. Echt 't was geweldig. Tegen drie uur waren we eindelijk weer terug.

Vandaag wederom bij Minne geweest en heeft Marijke even gereden en heb ik weer wat foto's gemaakt. En tja, ik ben net thuis.. heb nog steeds hoofdpijn, last van mijn nek en ben nu ook nog misselijk.. maar even afwachten hoe dit verder afloopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 08:20

Ah gossie. Wat een stinkmodder weekend zeg! Wel lief van Marijke en haar vriend! Gezellig is dat zo in Antwerpen he?

Kijk je wel uit met je nek? Als ik jou was zou ik even een paar dagen vrijaf nemen en op de bank wat luieren want anders heb je er misschien nog veel langer last van.

Enne weet je wel zeker dat je met je vriend wil gaan samenwonen? Hij mag blij zijn dat je niet ergen gewond was. Tuurlijk is het jammer van een nieuwe camera maar jij bent toch wel heel wat belangrijker!

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 11:02

Echt balen zeg!!!!
Wat een k*t weekend.
En zeker balen dat die laarzen niet passen.
Nou, veel geluk nog verder toegewenst.
Heb je wel nodig.
Groetjes Amanda

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 13:29

he bah pas je wel op met je nek?
Hopen dat het goed komt tussen jou en je vriend. wel raar hoor ik zou me doodschrikken .

Mooie bios is dat daar he? ben er ook al een keer geweest gewoon met de roltrappen naar boven enzo Cool

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-01 13:34

Ja, als ik langer last houdt van mijn nek, ga ik zeker naar de dokter. Ik mis immers al een stukkie van mijn vijfde nekwervel af en dat stukkie zit nu tussen een paar zenuwen vastgegroeid in mijn hoofd.

Wat mijn vriend betreft, die is al wat bedaart.. vertelde 'm gister dat ik het jammer vond dat die laarzen van Amanda niet pasten.. en hij vroeg me welke dan het geschiktst waren, wat ze kostten, waar ze vandaan moesten komen enz. Ik moest van hem maar eens bij een ruitersportzaak informeren naar wat nou eigenlijk het beste (hoeft niet perse het duurste te zijn natuurlijk) is. Wellicht krijg ik dus nieuwe laarzen van hem. Tja, hij kan erg vreemd uit de hoek komen en dan ben ik in tranen, maar hij kan ook wel weer heeeeeeel erg lief zijn.

Enne, roltrappen????? 'k Heb geen roltrap gezien.. Verward

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 15:26

Krijg je laarzen???
Te gek hee.
Toch nog een gelukje in dit k*t weekend.
Ik blijf maar gewoon met chaps rijden.
Voor mij geen laarzen meer. Boos!