jongetje omver gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23443
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-01 11:41

*LOL* *LOL* het was wel zielig maar ook eigenlijk wel grappig Haha!
Ik was aan het fietsen vrijdag met Polly, tsja ze moet er toch even uit nietwaar Knipoog
Naja, we hebben zo'n soort dijkje en daar kunnen ze knijterhard galoperen Cool das echt gaaf!!
Dus ik had haar al naar rechts gestuurd en op het moment dat zei naar rechts gaat haalt een jochtie (van een jaar of 12) mij aan de rechterkant in (dus meteen naast Polly fietste inene iemand Frusty )
Polly luisterde naar mijn commando voor naar rechts gaan Schijnheilig en liep dat jocht dus omver en die gign met zijn gezicht vol in dat modderpad, ja moet ie maar niet rechts inhalen sorry hoor Koe Koe .
maar goed dat jochie had niks en weet je wattie zegt: ik zag niet dat het een paard was, (ze had aan alle benen reflectoren en lampjes (van die rode knipperende) en een reflecterende deken op, en ik had mijn licht aan, hij niet trouwens.
maar sorry hoor je haalt toch geen enkel dier onverwacht in!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?! of ben ik zou zo stom Verward

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 12:34

ja maar als dat jochie had gezien dat het een paard was geweest had hij waarschijnlijk beter uitgekeken. Maar in het donker en als het regent zie je echt maar weinig. enerzijds is het heel banketstaaflig omdat hij het niet expres deed. ANderszijds vind ik het goed als dergelijke stomme dingen zo bestrafd worden.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23443
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-01 13:07

Nou ja goed, ik heb zoiets als hij een licht aanheeft en ik rijd langs een pad waar lantaarnpalen staan moet hij me wel gezien hebben met zo'n deken en het geluid vanhaar hoeven is nou ook niet bepaald zachtjes en als je 4 van die bewegende knipperende lichtjes ziet ga je ook wel even kijken. Buiten dat, rechts inhalen mag gewoon niet we zijn niet in Engeland hier!!