neeeeeeeeeeejjj he school

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 20:27

dutske schreef:

gewoon respecteer iedereens keus
jij eet geen paardevlees, ik respecteer dat
x4you eet wel paardevlees, ik respeteer dat ook
toch niet moeilijk?...

ik zeg toch ook niet dat ik het niet respecteer? Verward
misschien was die hamer er teveel aan Clown maar ik heb nooit gezegd dat ik het niet respecteer.

Ik zei toch al dat ik nog geen vegetarier mag zijn van mijn ouders.
En denk je soms dat ik zeg wanneer ik thuis kom: yes, een lekker vetgemest varkentje?
Dan heb je het wel mis, ik moet, maar paardenvles respecteren minn ouders wel dat ik het niet wil eten.
Noem het dan maar hypocriet Lips are sealed

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 20:34

prisje_marie schreef:
gewoon negeren, ik heb het een tijdje erg gehad met een nederlandse leeraar, hij wist dat ilet voor mij alles was, zegt hij, goh mij beniuwd waarneer hij op mijn bord terecht komt haha Stoom uit je oren Boos!
Ik heb het gewoon genegeerd en toen was de lol er na een maand voor hem er ook af Knipoog

aha nou het is dus ook onze nederlandse leraar Boos!
en die blijft maar door gaan Boos!

Duhelo

Berichten: 28554
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 20:38

Pouskintje"]
[quote="dutske schreef:

gewoon respecteer iedereens keus
jij eet geen paardevlees, ik respecteer dat
x4you eet wel paardevlees, ik respeteer dat ook
toch niet moeilijk?...

ik zeg toch ook niet dat ik het niet respecteer? Verward
misschien was die hamer er teveel aan Clown maar ik heb nooit gezegd dat ik het niet respecteer.

Ik zei toch al dat ik nog geen vegetarier mag zijn van mijn ouders.
En denk je soms dat ik zeg wanneer ik thuis kom: yes, een lekker vetgemest varkentje?
Dan heb je het wel mis, ik moet, maar paardenvles respecteren minn ouders wel dat ik het niet wil eten.Noem het dan maar hypocriet Lips are sealed
[/quote]

die zin snap ik niet Blond

ik noem het helemaal niet hypocriet, en ik eet ook varkens vlees
ik respecteer jouw keus dat je geen paardevlees wilt eten,dus...

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 22:07

ik bedoel dat mijn ouders wel begrijpen dat ik paardenvlees niet wil eten.

Duhelo

Berichten: 28554
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 22:07

oh ja, nu snap ik het Haha!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 11:59

eet er hier dan niemand frikandellen Verward

Duhelo

Berichten: 28554
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 12:02

nee, nu niet meer, lust ik niet, zit karton in Haha!

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 16:41

hier even randyLOVER:ik eet al geen vlees en negeren helpt nie hij gaat gewoon door!

Tatt_x

Berichten: 807
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 20:53

Hebk ook ffjes last van gehad met mijn broertje.Maar dat is al weer een tijdje over *LOL*

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 21:22

ohja mijn broertje ook maar dat ging sinds 4 maanden terug ofzo ook wel over toen onze pamba kwam!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 21:33

gewoon negeren of gewoon zeggen dat je het ook lekker vind enzo! dan houden ze op dan is de lol eraf.... (snap zowieso de lol er niet van)
Ik vind het eigenlijk ook niet erg dat ze dat zeggen.... De meeste paardjes die in de frikandellen enzo zijn verwerkt zijn oude paarden enzo..

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 21:48

ik heb nog een vraag voor zij die paardenvlees eten (helemaal niet aanvallend bedoeld hoor of zo.)
Stel, je lievelingspony, eigen paard, verzorgpony, heeft iets ongeneeselijks, en hij moet geslacht worden, zou je dan nog steeds zeggen mmm, lekker paardje, misschien eet ik nu wel mijn eigen paard op, gezellig, hé mam, moet je ook een stukje?

randyLOVER
Berichten: 1479
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 15:50

Pouskintje schreef:
ik heb nog een vraag voor zij die paardenvlees eten (helemaal niet aanvallend bedoeld hoor of zo.)
Stel, je lievelingspony, eigen paard, verzorgpony, heeft iets ongeneeselijks, en hij moet geslacht worden, zou je dan nog steeds zeggen mmm, lekker paardje, misschien eet ik nu wel mijn eigen paard op, gezellig, hé mam, moet je ook een stukje?

ik ben het hellemaal met jou eens want ik ben gestopt met vlees eten toen mijn lievelings pony dood is gegaan (maneges gaan ze bijna altijd naar de slacht)

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 16:10

Dat is zeker Westenberg he?

Dat zei hij nml ook bij ons Boos!
Hij zit ook bij ons te zeiken dat hij paarden biefstukken lekker vindt blabla...
Hij weet gewoon dat wij van paarden houden.

randyLOVER
Berichten: 1479
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 11:40

ja dat is westenberg stom stom

wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 11:55

Mijn paard is dus kreupel, en daar had ik het over met een vriendin van mij in de klas, en dat ving mijn leraar gesch. toevallig op. Zei hij voor de grap: waarom laat je dat beest niet gewoon slachten? Toen zei ik héél kwaad (ik was echt over de zeik heen). U heeft een vrouw he? Ik snap niet dat dat mens met u samen kan leven. Als u ziek bent, dan zou ze U ook moeten laten slachten!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:08

Het irriteert met altijd mateloos dat mensen die paardrijden absoluut geen paardenvlees willen eten maar wel rustig een broodje ham wegwerken Scheve mond
omdat jij toevallig paardrijd is het voor een paard wel zielig maar voor andere dieren niet?
ik eet niet zo superveel vlees maar ik eet wel gewoon alles: kip, varken, PAARD enz. enz.
stop dan helemaal met vlees eten Lachen

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 22:32

haha....ben dit soort mensen de laatste tijden altijd voor...en dan staan ze met een smoel vol tanden als ik reageer nog voordat hen kunnen; 'is echt lekker hoor paardenvlees...jaah je moet natuurlijk wel op en top paardenfan zijn, voor de volle 100%!! Knipoog'
Is echt binnen no-time stil...

kainies

Berichten: 19
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 20:02

Lautjuh123 schreef:
Het irriteert met altijd mateloos dat mensen die paardrijden absoluut geen paardenvlees willen eten maar wel rustig een broodje ham wegwerken Scheve mond
omdat jij toevallig paardrijd is het voor een paard wel zielig maar voor andere dieren niet?
ik eet niet zo superveel vlees maar ik eet wel gewoon alles: kip, varken, PAARD enz. enz.
stop dan helemaal met vlees eten Lachen
ja daar heb je gelijk ijn want als je wel een koe eet dan vind ik dat het niks uitmaakt als je ook paard eet kijk als je nounet dat stukje vlees van een paard hgeerlijk vind en juist niet van de koe of anders om dat kan maar dit.....

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 20:36

Lautjuh123 schreef:
Het irriteert met altijd mateloos dat mensen die paardrijden absoluut geen paardenvlees willen eten maar wel rustig een broodje ham wegwerken Scheve mond
omdat jij toevallig paardrijd is het voor een paard wel zielig maar voor andere dieren niet?
ik eet niet zo superveel vlees maar ik eet wel gewoon alles: kip, varken, PAARD enz. enz.
stop dan helemaal met vlees eten Lachen


Ja dat heb ik ook, ik ben niet een grote vleeseter, ik eet geen gehakt want dat lus ik niet.
Maar een lekker kippepootje of biefstukje gaat op zn tijd er wel in Haha!
En ik eet alles ook ja..
Maar dat ik in het begin van dit topic een lading commentaar over me heen kreeg omdat ik paardenvlees lekker vind, sorry maar dat vind ik niet kunnen. Blij dat Dutske het zo goed voor me opnam Haha! OK dan!

Als er nou eens meer mensen paardenvlees gingen eten nog goed voor de handel ook..!

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 21:12

Pouskintje schreef:
ik heb dat probleem ook maar dan in de familie.
Als ik bij mij grootouders ben dan zie ik soms op het boodschappenlijsje paardenvlees staan en dan doorschrap ik het gewoon telkens, maar dat helpt natuurlijk niet veel.

Ik zal het nooit maar ook nooit eten, over mijn lijk!


eetje ook geen frikadelle?? Daar zit ook paardenvlees in.. nou ik zou niet zonder kunnen!! maar de rest eet ik niet omdat ik het niet lust niet omdat het van een paard is ofzo.. want ja inderdaad ze zijn tog al dood.. en de meeste hebben gewoon een leuk leventje gehad... en ze worden ook meestal niet om hun vlees doodgemaakt (ja sommige wel maar de meeste ook omdat ze gewoon oud zijn) Of sommige paarden die iets gebroken hebben of afgekeurd zijn.. gaan meestal ook naar de slacht nouw.. altijd beter dan blijven leven.. zijn ze ook gelijk van hun pijn af toch? Naja ik vindt dat je het zelf moet eten of je wel of niet paardenvlees eet

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 12:50

Hahaha als mijn vader een paardenbiefstukje op zijn bord heeft liggen gaat die er altijd bij hinniken Haha!

Als ik bij Par bent en ze is vervelend zeg ik ook weleens dat we paardenbiefstuk eten die avond Haha!
We wijzen regelmatige de sappigste onderdelen van onze paarden aan als we eens een melige bui hebben.

Het zijn maar grapjes waar zal je je druk om maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 13:12

BZZZZZZZZZT I'M just ignoring you...

Ze gaan er nu juist nog op door om toch nog een reactie te krijgen,maar als ze zien dat het echt niet werkt,dan houden ze echt op...

Ik eet ook geen paardenvlees,hoef het ook niet en thuis eten we het ook nooit, net als dat wij geen lams/kalfsvlees eten.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 13:39

Niet alleen in frikandellen, maar in bijna alle vleessnacks zit wel paardenvlees Haha! Zo ook in kroketten met uitzondering van de van dobbe en de kwekkeboom. Mora borrelhapjes... in bijna elk hapje zit paardenvlees

Eet smakelijk Tong uitsteken

gomir

Berichten: 25536
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 15:43

Thanx flair Haha!

Ik heb er totaal geen problemen mee Vind het prima als mensen het wel hebben, maar ik heb het niet.
Paardenbiefstuk/rookworst vind ik niet lekker, daarom eet ik het niet. Net zoals ik kalkoen en wild ook niet lekker vind. Heeft er niets mee te maken dat het van een paard komt, het is me te zoetig...

Mensen die er grappige opmerkingen over maken negeer ik gewoon of ik doe gezellig mee. Mij hebben ze er echt niet mee hoor Haha!