grr..lag er bijna af en begon van schrik te janken

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 10:07

EeflieN schreef:
komtie man achter me aan.. en rukt me van me pony:s hij vet kwaad zegt waaris je manege waar woon je !!!! ik zei dat zeg ik niet dat hoeft u niet te we( stond voor het huis maarjah dat hoefde hij niet te weten) schrok me wild toen die me der aftrok..:s maar gelukkig kalmeerde zijn vrouw hem en gingen ze weer weg... de eigennaaresse van me pony had alles gezien kon ik bij haar ff uitjanken...
dus wees gerust iedereen jankt wel eens maar dat komt door de schrik denk ik...


Bloos! wat een *PIEP* van een vent zeg... daar ging hij echt veel te ver mee, ik zou hebben geprobeerd er werk van te maken... Boos! Ik kan me voorstellen dat je toen van de schrik moest huilen...



vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 10:41

Desiree, misschien werd de grootste schrik wel veroorzaakt door het kindje op haar pad dat (begrijpelijk, was nog maar een kleine uk) niet uit de meteen uit de weg ging omdat hij de situatie naar ik aan neem niet begreep... ik kan me voorstellen dat je rustig kan blijven als het alleen maar een hoop gekkigheid van je paardje is, maar als je zo'n hummeltje op je pad ziet dan kan ik me voorstellen dat de ergste scenarios even door je hoofd schieten... dan is rustig blijven denk ik makkelijker gezegd dan gedaan...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Celebi, Karintich, Mark0919, pluklief, su72 en 41 bezoekers