knip, knap, knoep... scheef!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Brendie

Berichten: 294
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-01 22:34

Nou zoals jullie denk ik al wisten jawel ging ik vandaag staarten knippen. 6 staarten moesten geknipt worden.... de 1e ging perfect ze bleef heel stil en rustig staan niks aan de hand maar ja de 2e oeps knip, knap, knoep en inderdaad scheef Haha! nou ja dan maar nog een stukje korter en weer bij de zelfde knip, knap, knoep sch....... GRAPJE!!! nou ja de 3e de bleef maar wiebelen en lopen Boos! even iets strakker vast gezet! ja hoor ging goed! en toe de 4e, 5e en 6e ging ook goed trouwens de 6e hoefde niet eens Tong uitsteken nouja toen ik klaar was lag het hele schuilhokje vol met haren *LOL* Scheve mond\ toen had ik nog ff 2x langs de weg gelopen 1x met 2 pony's ging natuurlijk voor geen ene meter want de ene wilde rechts de ander wilde links en ik wilde rechtdoor Kusje 2x met shanna op bianca en ik met BRENDIE langs de weg we waren nog langs EVY geweest maar er was niemand!!!!!! Huilen nou ja nog even een lekker flaai onderweg boeit!!! toen we weer terug waren...... nog ff Ukepukkie poetsen ik pakte haar aan het halster en VLOEP ...... steigeren NIET meer normaal *LOL* okee dat het minishettjes zijn .. maar die pony kwam gewoon met z'n hoofd nog hoger dan mij Verward nou ja in iedergeval was het een HELE leuke dag.. en nog een nieuwtje: shanna heeft bianca geleert om aan de teugel te lopen en bianca heeft ook nog buigen geleert!!!!!!!!!!!! *LOL* Pling *LOL* Pling !!!!
nou doeiiiii marieke

[Edit] CapsLock uit titel verwijderd [/edit]

_________________
I love Shetlandpony!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-12-02 21:39 ]</font>