Vandaag weer op me ouwe pony gereden!!! :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Vandaag weer op me ouwe pony gereden!!! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-04 18:33

Jaja, vandaag was het zover! Ik mocht weer op me ouwe pony een lekker ouderwets buitenritje maken!!
Vorige week werd ik gebeld, door het vrouwtje wat haar nu heeft met de vraag of ik met haar een buitenritje wou maken, nou ofcorse! Haha!:j Ik heb al de tijd heel goed contact met haar gehouden en in het begin heb ik dr veel geholpen met de pony. Nou was ze net sinds 4 weken verhuisd naar een andere stal vlakbij de bos en de hei!! Sinds dat ze de pony heeft (2 jaar nu ongeveer) heeft ze nog nooit met de pony buitengereden omdat ze altijd midden in een dorp stond met haar. Nou wou ze dus met haar naar buiten, logisch want ze is binnen 15 min op de hei!
Dus ik er vandaag heen en erop. Nou Misty wist al precies wat er gebeuren ging, dus die stapte driftig weg naar de hei! Toen we op de hei waren, wat op een paar bokkesprongen na best goed ging, herkende ik het ook nog! Blijkt dat ik aan de andere kant van diezelfde hei woon! Dus ik al helemaal plannen maken van als we daar en daar nou afspreken, kunnen we zo de hei over.
Nou ja maar door die paar bokkesprongen die ze had gemaakt durfde ze het nog niet aan om erop te gaan! Jammer, maar nu mag ik er volgende week weer op! Dan gaan we ff alleen, want door het andere paard wat er bij was is ze heel onrustig omdat madam altijd voorop moet!

Maar om een lang verhaal kort te maken, ik heb weer ouderwets leuk op me pony gereden en volgende week mag ik weer!! Haha!


YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-04 18:45

16! Maar dat zou je dr tijdens zo'n rit niet geven! Net een jong paard dat voor het eerst buiten komt! Haha, heel mooi! Ik vertrouw die pony voor de volle 100% en dat heeft dat nieuwe baasje nog lang niet! Wel jammer, maar dat komt vanzelf.

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 19:05

Ja ik heb ook heel goed contact met de vrouw waar ik me huidige paard heb gekocht, das echt heel leuk! Hoor je veel leuke verhalen enzo! Die pony vertrouw ik toch voor de volle 100% en dat heb ik bij me paard nu echt nog niet, vooral op de hei niet! Was ook heel blij dat ze me belde! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: assebassie, Maaike_Ma, Mark0919 en 44 bezoekers