JAMEELA!!!!!!! IS VAN MIJ!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-01 18:02

Ik heb haar papier even nagemaakt:
Afbeelding

Vanochtend gingen we Jameela halen Lovers alles ging goed.En...HET ZADEL PASTE PERFECT Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!
oke oke,eenmaal op stal aangekomen ging ze meteen met sunny snuffelen Lovers liefde op het eerste gezicht.Toen heb ik sun effe gedaan...
En toen ben ik Jameela gaan borstelen,hoofdstelletje passen etc etc.Toen het zadel erop gelegd en een klein stukje wezen rijden.
Alles ging goed.Alleen toen ze ergens van schrok buiten (in de buitenbak ging alles goed toen gingen we effe stappen op straat) ging de versnelling in de achteruit.Bijna een slootje in maargoed *LOL* Morgen weer effe rijden en langs de weg LOPEN...
Grinnik,ze staat precies naast sunny op stal dus sun heeft ook een vriendinnetje.Ehum,ze was dus hengstig en ze zeikte zo over haar deken-dinges (kweet niet hoe je dat touwtje kruislings bij de billen moet noemen) heen Misselijk Misselijk ehum ehum.
Het is verder wel een schat hoor Lovers I'm in love...

_________________
http://www.rainbowhorses.cjb.net We hebben een chat een een forum!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sunnylover op 2001-12-02 17:40 ]</font>


Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-01 18:13

staart omhoog Schijnheilig over pissen Scheve mond\

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-01 18:15

mij ook niet.
En wat betreft dat naar buiten gaan,dat was 100m lopen en weer terug.Gewoon een beetje aan de omgeving laten wennen.Overigens heb ik onder het rijden alleen maar gestapt.

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-01 18:20

dus het is een heel goed papier Verward

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-01 18:56

owjeetje..Achja het zal er ook wel aan liggen dat ze moet wennen toch? Clown

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-01 19:09

wat zijn ze ook raar hé.Onze buren hebben een hengst dus Jameela de hele tijd hinniken en neusgaten wijd open (het arabierenbloed stroomt naar boven Knipoog achja ze is ook voor ¾ arabier Haha! )

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-01 19:28

gezellig,1 grote paardenfamillie Lovers Party!!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-01 21:22

dahhh tuurlijk had ik een cap op.Het is wel een beetje een domme reactie van jou.Ik weet GERUST ZELF WEL wat ik wel en niet kan.Gewoon even uitproberen.Even laten wennen.Ik stap op ieder paard...Als ik me veilig voel...Ik kan al heel snel aanvoelen of ik wel of niet op een paard durf.Met Jameela voelde ik dit namelijk al meteen,dat ze me er niet af zou gooien.Mijn voormalige bijrijdpaard ben ik wat rustiger mee,die kan nog wel is druk doen.Ik voel het zelf aan als een paard deze dag niet te vertrouwen is.Dit is heeel errug snel te voelen.

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-01 20:52

wegens omstandigheden heb ik Jameela teruggebracht (niet goedgekeurd) ik ben er helemaal kapot van Huilen

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-01 21:43

neej.Waarom denk je dat ik een advertentie plaats in Eenmaal Andermaal?

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-01 12:38

Sjeetje wat een paasei Sannetje.
Ze had het wel bij mij naar haar zin.Ík ben altijd
goed voor mijn paarden,en ik heb staan te janken toen de koop niet doorging.Maar ik wil OOK dat zij plezier heeft van het rijden,en omdat ik dressuur en recreatie (=niet altijd op zachte bodem rijden) hebben we haar teruggebracht.Ik ben er helemaal kapot van.Ik geef altijd mijn paarden het beste wat er is.Een grote stal,veel liefde en aandacht en het beste kwaliteits voer.Ik snap niet dat je zoiets van mij kan denken.Wat een mislukte opmerking zeg.
Ik sla mijn paarden tenminste niet.Ik durf tenminste nog te rijden als ik er af ben gevallen.
Ik ben in een paardrijles wel 3x van een haf afgeflikkerd,3x mijn tanden door mijn lippen en een gekneusde poot,3x met mijn rug op de grond geklapt.Maar ik stap er wel weer op.Ik ben goed voor mijn paarden,dat je het maar weet.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnniekSolana, Druif_01, Eva1975, Jet, karmas, mika11, Miriam91, Pluksjaanvu, Renss, rocky_1995, Tango1979, Vagabondo, Vecar, Vinny12511, Winged, xSannee en 128 bezoekers