naar het JIM geweest!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-01 11:35

zaterdag ben ik dus naar Jumping Indoor Maastricht geweest. het was heel erg leuk, terwijl ik er al 2x ben geweest, maar vorig jaar niet.
ik ga nu om de 2 jaar erheen.
eerst moest ik 1,5 uur ongeveer in de trein zitten, en het was ongeveer 11 uur toen we daar aan kwamen, er waren maar heel weinig mensen, maar dat veranderde wel, we hadden rustig bij de kraampjes gekeken.
er waren ook leuke shows en leuke wedstrijden.
Party!! eerst was er een springwedstrijd voor pony's tot de 1.27m, dat was heel schattig, want er reden allemaal kleine kindertjes mee, maar wel 1 van 12.
de rest van 8 tot 11 ongeveer, de meeste 9 jaar.
het zag heel schattig uit, allemaal met zo'n spoortjes aan.
de pony's die allemaal meededen waren net mini arabjes en waren ook heel druk. maar 1 was zo'n oude, dik in de vacht en best langzaam dat zag wel leuk uit tussen die andere sjieke, geschoren pony'tjes.
1 meisje was van haar pony tegen de hindernis aan gevallen, want de pony weigerde vlak voor de hindernis, maar dat meisje steeg er na een tijdje weer op en ging de laatste hindernis springen.
Party!! dan kwam sinrterklaas Clown daar had ik in de trein naast gezeten! hij had ook stuntpieten meegenomen, op vossen en bonte paarden met westernzadel, die vossen gingen allemaal kei hard en toen stonden ze gewoon op het zadel?! dat was wel leuk om te zien en vond ik ook het leukste onderdeel.
Party!! toen kwam een springwedstrijd van bekende ruiters, met een kinderen, en er was 1 kind bij die kon nog niet eens springen, die bleef gewoon in het zadel zitten Lachen . het ging zo: eerst moest de vader of moeder 6 hoge hindernissen springen, als die binnen was moest het kind met de pony over de lage hindernissen, en als die binnen was, moesten ze samen een parcoursje steppen Clown .
de winnaar was emile hendrix met het dchtertje janou.
Party!! dan kwam de kamelen schow Haha! het waren 2 mensen die ieder op een kameel reden en die kamelen konden dressuur! ze deden, schouderbinnenwaarts, travers, appuyeren en changementen om de 2 passen, wel knap hoor voor een kameel!, ze gingen ook door brandende dingen heen.
Party!! en het laatste onderdeel wat niet zoveel voorstelde was een fransman met een berber paard die hem reed zonder hoofdstel en zadel, en die het paard alles liet doen in vertrouwen, ZEIDEN ze, maar hij gebruikten een stokje, en strok em aan de manen welke kant hij op moest, niet hard hoor.

toen was het afgelopen, maar s'avonds kwamen er nog springwedstrijden, daar hebben we wel een beetje van gezien.
daarna ben ik weer bij de kraampjes gaan kijken, ik wou ook nietmet lege handen thuiskomen Haha! eerst wou ik een donkerblauw dekje voor 40,-, met geen ruitjes, mar ander soort vakken, en hij zag er sterk en dik uit.
toen zag ik een zweetdeken, een mooie donkerblauwe, en ik krijg hem dan met kerst. er waren alleen maat 185 en 195, aan de grote kant dus voor een haflinger, maar maat 185 was een beetje paarsig en heb ik maar de andere gepakt, wel aan de grote, kant, maar dat maakt mij niet uit bij een zweetdeken. maat 195cm is namelijk voor paarden van 161 tot 168, hihi.
ik heb ook nog een portemonnaie gekocht en een trekkammetje want die was ik kwijt, eerst wou i ok een longeerlijn, maar die heb ik toch niet gekocht.
er hing ook een hele mooie paardrijjas voor 150,-, maar ik had maar 100- bij me Frusty
ik heb ook bij zowat alle kraampjes foldertjes en boekje meegenomen en nu heb ik dus een hele stapel Haha! .
toen waren we 2 minuten te laat voor de trein op de terugweg Boos! en moesten we 20 minuten wachten op de volgende.
we moesten heel vaak over stappen, en we moesten naar blerick, maar die trein stopten alleen bij venlo! dus lekker blijven zitten, kwamen we in venray uit! weer terug naar venlo en toen kwam m'n vader ons halen, want de auto stond in blerick(we hebben 2 auto's)
nou ik heb een hele leuke dag gehad, maar toen ik thuiskwam was ik wel heel moe Gaaaap
sorry dat het ee beetje aan de lange kant is, maar ik moest het gewoon ff kwijt.

groetjes laura

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-01 12:31

wie van jullie in daar ook geweest?

Kelsey
Berichten: 355
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: hoerendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 16:21

hey das nu op tv ook

kelsey

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 17:53

ik ben er ook heen geweest, vrijdag en zaterdag avond.
Heb een jas, een halster, een zweetdeken en lijzaadolie gekocht Clown

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-01 17:59

Citaat:
Op 2001-12-02 16:53, schreef Fonnie:
ik ben er ook heen geweest, vrijdag en zaterdag avond.
Heb een jas, een halster, een zweetdeken en lijzaadolie gekocht Clown



wat voor zweetdeken heb je gekocht? zon met een whit getreepte bies?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 18:16

gaaf hoor!!
volgend jaar ga ik!
ben benieuwd

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 18:33

ja die heb ik gekocht!
Eerst een grijze, maar die was te klein.
De volgende dag hadden ze geen grijze meer, en heb ik een zwarte gekocht.
Welke heb jij? Clown

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-01 20:55

zo blauwe fleece van 60,- met een wit met groen randje en een groen bontje bovenaan een groene gespen kei mooi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 21:47

Mijn club genoot is er ook geweest Haha!
Hij heeft zelf moeten rijden maar hij komt uit voor noorwegen.
Zijn naam is George Remmen.
Niet dat hij ooit komt oefenen op de club maar toch Knipoog

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 09:28

Ben op zondag geweest. Vond het een grote teleurstelling in vergelijking tot vorig jaar, hoor. Maarja, het kan niet elke keer feest zijn.!