Onze eigen blunders

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 21:31

mijn leven bestaat uit blunders, maar er zijn er 2 die ik nooit zal vergeten:

vroeger, lang geleden, had ik een Fjord en die stond op een drukke manege, ik had een les meegereden (16 man) en de volgende les was aan het losstappen (ook 16 man) en ik zou op de A-C lijn ff elegant afstijgen, met mijn been voor het zadel langs, vergeet ik alleen mijn andere voet uit de beugel te halen en klap dus op m'n platte smoel in het zand.....met 32 man publiek + 2 instructeurs

Een andere blunder, een paar maaanden geleden.
Ik had een Australian Stockzadel met knop (!) gekocht, had m'n eerste ritje gemaakt, kom terug op stal, wat mensen erbij die vroegen hoe het zat enzo.
Ik wil (wederom) elegant afstappen en blijf met mijn t-shirt aan de knop hangen.......*bengel bengel* 10 cm boven de grond, zie geen moer meer......hoor alleen hikkende en gierende geluiden en vaag wegduikende mensen.......... Ziek

Heb mezelf uiteindelijk moeten bevrijden Stoom uit je oren


Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 15:19

dat verhaal van die Haf doet me het volgende herinneren:

Ik werkte op een Norikerstoeterij en er was een nieuwe lading merries uit Oostenrijk gekomen, ze zijn altijd volledig beleerd dus een vriendin en ik gingen er eens een paar longeren.
Er was een hele brede merrie,echt oud type, we hadden een longeercirkel en ze ging zonder lijn keurig rond, die is beleerd zeiden we nog.....

stap ging prima, omdraaien prima, draf ging perfect, dus mijn vriendin (ik hing over het hek) zei: zou ze een galopje kunnen, dat kunnen de meeste Norikers niet, of ze kunnen het wel, maar ze verrekken het, dus galopje, ging prima......tot ze ineens omdraait aanloopje neemt en over het hek springt....... helaas sprong ze 1.20 en was het hek 1.25 Haha! Schijnheilig

Ik zei alleen maar: oeps........ en mijn vriendin kon worden opgedweild van het lachen.....

De eigenaar van het beestje was aan het koetsieren met de huifkar, dus wij hem gebeld: we hebben goed nieuws en we hebben slecht nieuws:

het goede nieuws is: jouw nieuwe merrie kan springen!!!!!

het slechte nieuws is: slechts 1.20.....en het hek was 1.25.......

wat ie toen zei kan niet door de Boktcensuur Haha! Clown Schijnheilig

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 15:43

magege Stegeman.... ~~}> Haha!

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 19:46

Citaat:
daarbij mezelf met m'n spoor in m'n kont prikken


*ligt onder de tafel van het lachen*

Haha! OK dan! Clown
weet je ook es hoe het voelt, zo'n spoor in je bil!

(moet er niet aan denken, ik heb van die lange Nagelbijten / Gniffelen )

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 08:11

het helpt wel hoor, af en toe dreigen met manenge Stegeman *LOL*

als ie zich dan nog niet gedraagt, begin ik over Firma Wagner, de grootste paardenslager van Oostenrijk (daar komt mijn paard vandaan), dan schrikt ie zo dat ie weer wekenlang braaf is Clown


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 102 bezoekers

cron