Weer alleen.........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Weer alleen.........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-04 17:41

Vandaag is onze logeerpony weer opgehaald,we hebben drie maanden van haar mogen genieten. Lovers
Pip staat dus weer alleen en hinnikt naar iedere voetstap die ze hoort in de hoop dat het haar vriendinnetje is die terug komt,maar nee....................
En door dat Pip zo hinnikt en toont dat ze haar vriendinnetje zooo mist heb ik gewoon een knoop in mijn buik,want wat doe ik haar aan. Bloos!
Toch weet ik dat het niet zo lang zal duren en doordat ze alleen is weer extra aandacht krijgt van mij en dat vind ze eigenlijk ook wel weer erg fijn want wat was ze jaloers als ik eerst ons logeetje aaide Haha!
Met de eigenaares van Lan [het loge'tje] hebben we afgesproken dat als ze echt te lang blijven treuren we een oplossing zoeken. Dus nu is het afwachten,drie maanden is ook niet niks natuurlijk als het liefde van af de eerste minuut was

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 17:55

Kun je misschien een shetlandertje erbij zetten
voor gezelschap

Zonnetje81
Berichten: 18674
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 17:59

Gaat vanzelf wel weer over! Kan er over meepraten, mijn pony hebben ze al een paar keer geplaagd, vriendjes eraf vriendjes er weer bij en weer eraf. Nu staat ze alleen maar ach ze heeft mijn andere paarden om overdag naar te kijken en mee te knuffelen hetzij er een draad tussenzit.

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 18:08

Nou, dat is niet echt fijn nee.
Ik denk ook dat het wel weer overgaat!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 18:11

ik ken het ook, alleen is het bij die van mij niet meer overggeaan

wat er voor haar 6e is gebeurd weet ik niet, maar vanaf ik haar heb stond ze eerst op de manege, werd in de groep in elkaar geschopt, maar alleen staan kon ook niet, sprong ze over de hekken heen naar de andere weilanden toe
na 1 1/2 jaar kwam ze aan huis te staan, samen met 4 hertjes en een stel kippen en in de wei er naast koeien, en achter een grote beukenhaag stond nog een pony, die ze dus wel kon horen maar niet zien.
ging perfect.

toen na een goed jaar kwam Quentin, en was liefde op t eerste gezicht, maar ja Quentin werd onhandelbaar thuis en vertrok richting manege, ik kreeg daar veel hulp met hem, vandaar.

Destiny werd helemaal gek thuis en na een halfjaar was er brand, en moest ze dus noodgedwongen ook naar de manege
daar heeft ze een jaar gestaan, en toen samen met Quentin terug naar huis, en er kwam een 3e paard bij

als Quentin nu weggaat, uit de wei naar stal(10 meter bij de wei vandaan) wordt ze al panisch
gaan de andere2 naar buiten maar moet zij binnenstaan wordt ze ook knettergek

gaat Querntin weg met de trailer moet haar bovendeurtje dicht
gaan Quentin&Desire weg dan wordt ze echt helemaal gek, zo zielig.

en ik ben bang dat het niet meer overgaat, t is nu al ruim 2 1/2 jaar dat ze met zn 3e hier staan, en al die tijd wordt ze al gek als Quentin weggaat, staat ze naar alles te hinniken wat ze hoort, en op stal gaat ze rondjes rennen in de box

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 18:11

Tanneke schreef:
Kun je misschien een shetlandertje erbij zetten
voor gezelschap


ben ik het mee eens... je kan shetjes heel goedkoop aanschaffen
en is ook heel leuk voor je paardje een vast kamaraadje erbij

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 18:31

De tinker van mijn zusje komt een paar keer per jaar logeren. Kai en Yorghos zijn dan dikke mik samen en als Kai weer vertrekt is Yorghos vaak een paar dagen van de kaart. Maar dat herstelt zich gelukkig weer vrij snel...
Scheelt wel dat Yorghos stalgenootjes heeft en dus niet helemaal alleen is.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23430
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 19:43

hey bianc,

ik zag al een trailer staan vanmiddag en dacht al dat het voor die kleine was.
Je kan er altijd een van mij lenen he, dat weet je.

knuf aan Pip
Renee

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 10:18

Polly schreef:
hey bianc,

ik zag al een trailer staan vanmiddag en dacht al dat het voor die kleine was.
Je kan er altijd een van mij lenen he, dat weet je.

knuf aan Pip
Renee


Hahahaha ,natuurlijk weet ik dat ik er een van jouw kan lenen maar ik weet ook dat pip zich zelf goed hersteld nadat er een paard pony weggaat.Alleen de eerste begin dagen heeft ze het even te kwaad.........
Maar Renee ik hou het zeker altijd in mijn achterhoofd Haha!