paardje verhuisd door de sneeuw -fotos-

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

paardje verhuisd door de sneeuw -fotos-

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 17:27

Afgesproken om vanmorgen Nacino te verhuizen van stal. Met de trailer nog geen kwartiertje rijden maar het weer zat niet echt mee (het begon weer te sneeuwen). Gelukkig waren de wegen redelijk sneeuw vrij dus we durfden het wel aan.

Op stal snel dingetjes bij elkaar gezocht omdat het sneeuwen leek door te zetten en Frieno ingeladen. Dit ging echt binnen dertig seconden, ons nieuwe record Pling (als je bedenkt dat het voorheen, toen ik hem net had, wel 2 uur kon duren )

Hij was erg rustig voor zijn doen, normaal eet hij liever niet in de trailer, alleen uit mijn hand haha, maar nu verscheurde hij het hooinet bijna!
(Het leek wel of hij he wist, zo apart, mijn vader vond het ook al Verward

Daar schrok hij zich nog een ongeluk, het trailer raampje was besneeuwd en pap dacht even niet na en veegde het er opeens af... whaaaahh hand voor het raam!!! Haha!

Maargoed, rustig uitgestapt en met grote ogen rondgekeken.. waar ben ik nu?!? Knipoog
Hij begon bijna uit zichzelf een verkenningstocht richting de stal en zag twee soortgenoten in zicht komen die aangestormd kwamen.
Even snuffen natuurlijk, maar het beetje hooi wat op de grond lag was zelfs nog interessanter Verward Hij doet altijd zoww uitgehongerd... de zielepiet.

Omdat het snuffen zo verbazingwekkend lief verliep hem maar gelijk in het diepe gegooid en aan de twee merries blootgesteld.
Rondje in uitgestrekte draf door de wei met zijn nieuwe mini-harem erachteraan *LOL*

Binnen tien minuutjes was het spul rustig en stonden ze zowaar met zijn drieen naast elkaar hooi te knabbelen Lovers

Een paar uurtjes later was hij wel bezig de twee merries uitelkaar te houden, de 2jarige was van hem en de tinker moest maar weg. Arme tinker Knipoog Maar ook dat duurde maar even (toen was hij moe)

Straks nog even terug als ze gevoerd worden, ze staan namelijk in een grote wei met loopstal dus even in de gaten houden hoe dat gaat met eten!

Ik ben blij, blij dat hij het naar zijn zin lijkt te hebben. Als de sneeuw gesmolten is gaan we lekker weer aan de slag OK dan!

Hier nog wat fototjes toen ze lekker stonden te eten:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amsterdam10, Cardy, gerlindie, ikkedus, journee, Maaike_Ma, Pellelilly, pien2010, Sintara, Vagabondo, XxMariellexX en 85 bezoekers