Gerald stopt met de stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-01 21:27

tenminste, met de stal waar we nu zitten. Per 1 januari al. En dan gaan we verhuizen naar de overkant, naar de Sprengenhorst!! echt zo onwijs gaaf!! ik wist het vorige week al maar toen moest ik het nog stilhouden. nu staat alles vast en in de laatste week van december gaan we over. We krijgen daar ons eigen gedeelte, met een nog grotere zadelkamer dan we nu hebben (kunnen makkelijk 6 zadels in... *LOL* ). En voor Gerald heeft het natuurlijk veel voordelen wat betreft het bestellen van voer, hooi en stro en hij kan nu makkelijker zeggen dat hij een keer een dag niet komt. Dan kunnen de paarden gedaan worden door Rien en Inge of door iemand die daar werkt. geweldig he???
en voor Sas en mij is het ook wel lekker. we krijgen het wat rustiger, maar het kan wel zijn dat we af en toe bij moeten springen bij Rien en Inge, maar daar krijgen we dan wel geld voor (bij gerald krijgen we niets). Dus dat is wel weer gaaf!! Party!! Party!! Party!!

Verder vandaag een drukke dag gehad, heb tegen gerald gezegd dat ik heel veel laarzen ga zetten bij stal en dat gambler er dan wel in mag springen Party!!
heb nog lekker met gamp gegraasd en m vertroeteld. hij is zo'n lieverd! Lovers Lovers

met Joeyh gaat t ook al goed (is een staker, gerald moet dat eruit zien te krijgen). nadat gerald er eerst tot een paar keer toe bijna naast heeft gelegen begint Joeyh te snappen dat ie ook gewoon kan lopen zonder te bokken en te stijgeren. dus dat doet ie nu. gaaf beest is ie hoor (v. Michelangelo)

heb dus weer een heerlijke dag achter de rug!!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 21:30

Wauw wat gaaf! Gefeliciteerd dan maar! (Of hoor je dat niet te zeggen?)!!! Party!! Party!! Party!!

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 22:24

Leuk zeg!! Klinkt gaaf en is het er verder ook mooier en beter qua voorziening? (behalve dan een grotere zadelkamer?)

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 22:25

maarreh maaik je moet nu toch wel langer fietsen Haha!
neej hoor leuk voor je. enneh je weet mn tip zorg dat je vriendjes wordt met rien kan altijd van pas komen Haha!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 22:39

Gefeliciteerd!
Hardstikke gaaf, hoop dat je het daar heel erg naar je zin zult hebben.
Wens Gerald succes met Joeyh, lijkt me niet makkelijk zo'n paard...
Veel plezier op de Sprengenhorst!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-01 22:40

Joleen -> dankje!!! Party!!
Ineke -> het is er beter qua voorzieningen, we zitten direkt bij een binnenbak, om de hoek is de buitenbak en daarnaast de longeercirkel! Verder 3 poets/spuitplaatsen, dus dat zit ook wel goed. en ook voor bo wordt t leuker (bo=hond van gerald) want daar zijn nog meer honden (1 jonge herder en 1 dobermann) en katten om achteraan te jagen (vind ie leuk...)
Marjo -> dat halve minuutje kan er ook nog wel bij *LOL* *LOL* Ga zeker vriendjes worden met rien!! (ben ik al wel een beetje hoor)
Dorine -> ook harstikke bedankt en ik zal t tegen gerald zeggen. Joeyh is idd niet al te makkelijk. zeg maar gerust moeilijk... echt een duiveltje!! en behoorlijk irritant kan ie zijn hoor. vorige week wou ik m nog in de gehakt stoppen zo erg als ie me irriteerde... maar bedankt!!
_________________
Na gister denk je aan morgen.
Maar wat is er mis met vandaag?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Maaike op 2001-12-01 21:43 ]</font>

Eefje

Berichten: 305
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 00:07

gaaf zeg Lachen
echt leuk veel plezier daar Party!!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 00:09

leuk joh voor je
heel veel plezier op je nieuwe stal aan de overkant Haha!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 10:48

haha ze weten wat ze over Rien zeggen he hier in de buurt Extreme duivel Sterkte *LOL*
Leuk joh maare wat gaat er met jullie oude stallen gebeuren.? lijkt me wel raar eigen stal opzeggen en naar de overkant in pension gaan staan *LOL*
Hij reed nu toch ookal bij rien in de binnebak?
Hey ik hoor het verhaal verder vanmiddag wel groetjes