Ik word ziek van gezeik van sommige mensen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Ik word ziek van gezeik van sommige mensen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 21:23

Zoals jullie misschien al weten is Jamey morgen 3 weken terug gevallen op het erf. Dat was op een zaterdag. Zaterdag dierenarts erbij, zondag dierenarts erbij, en dinsdag dierenarts erbij. Pijnstillers, antibiotica etc.

Dan begint het gezeik al. Mensen gaan zeggen wat zij ervan vinden (ik sta op een grote manege, dus dat is echt héél irritant). De een denkt dat het van dit komt, de ander denkt dat het van dat komt bla bla bla.

De hele week ging het goed, Jamey kreeg 2 weken terug vrijdag haar laatste pijnstillers en ze ging alleen maar vooruit. Maar toen viel ze dinsdags in haar box. Ze ging namelijk op mn moeders teen staan, want die wou der halster omdoen, en me moeder trok der teen met een noodvaart terug, en daar schrok Jamey van. Dus hopla, weer onderuit. En weer stokkreupel. Donderdags de dierenarts erbij, en toen had ze een werfel terug gezet en weer op pijnstillers.

Weer dat gezeik, mensen zien je met je paard lopen (spieren moeten warm worden, en ze moet afgespoten worden) en mensen die ik TOTAAL niet ken komen op me af met : ah, wat loopt dat paard erg kreupel zeg! Of mensen wie normaal een hekel aan me hebben of een grote bek hebben komen even vertellen dat ze het zo zielig vinden.

Nou, en toen kwam ik zondag, precies een week geleden op stal en haalde Jamey uit stal, en toen liep ze dus écht op drie benen. Nou, zondags weer dierenarts erbij, en die dacht aan een hoefzweer, maar dat had ze dus NIET. en toen ging ie in der schouder voelen, en toen vertrok ze van de pijn.

Volgende dag weer de DA, weer controle op hoefzweer, weer geen hoefzweer, en weer voelen in de schouder, en daar kwam het echt uit. Andere medicijnen gehad, sterker. Jamey moest een week op rust, vrijdag zou ie weer komen.

Dan komen er weer mensen naar je toe. Wat heb ze? Wat zei de DA? Zei ie dat het uit de schouder komt? Ja, dat zei ik toch! Dat zei ik toch! Blegh. Ze denken allemaal dat ze zelf dierenartsen zijn. Een kreupel paard is o zo intressant. En dan die bélachelijke vragen van 'heb je de dierenarts wel gebeld?' JEZUS! Natuurlijk heb ik de dierenarts gebeld! Wie denk je wel niet dat ik ben? Daar kan ik zo boos over worden he.

En dan helemaal dat gezeik van: als het mijn paard was, had ik allang dit gedaan, had ik allang naar utrecht gedaan, had ik allang.... MEnsen, het IS JOUW PAARD NIET! Ik doe alleen wat de DIERENARTS zegt! Wanneer dringt het nou eens tot mensen door dat het MIJN paard is, en dat het me geen f*ck intresseert wat hun zouden doen!

Nou, vandaag dus weer dierenarts geweest ----> naar utrecht.

Maandag word een afspraak gemaakt en dan gaan we naar Utrecht toe, foto's maken.

Sorry hoor, maar ik moest het even kwijt. Ik slik valeriaan omdat ik mezelf niet meer in de hand heb, eet slecht, slaap amper, en dan staan er nog van die IDIOTEN aan me harses te zeuren wat hun niet zouden doen, en of ik de DA al wel niet gebeld heb, en wat de DA's diagnose was, en dat hun diagnose klopt blablablabla........Frustrerend......... Huilen

'The readiness is all'



wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 21:49

Georgette schreef:
Ik kan me voorstellen dat je het zat bent en niet steeds wilt worden lastiggevallen. Maar ze tonen in ieder geval wel interesse! En als een ander paard bij jullie op stal iets heeft, toon jij dan geen interesse?

Nou, ik vraag wel wat er is gebeurt, maar ik ga niet zeggen van: Is de dierenarts al geweest? Ik zou dit doen, ik zou dat doen! Ik denk dat het hieruit komt blablabla.

Het is misschien wel intresse, maar het hypocriete ervan vind ik de mensen die NOOIT intresse in je hebben, die zelfs RUZIE met mij hebben, die komen opeens naar me toe omdat ze willen weten wat er is Verward

'The readiness is all'

wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 21:59

x4you schreef:
huh 14 jaar, en dan al aan de valeriaan! Scheve mond

Wat is er mis mee? Is het goed als ik ziek word van de stress? Gisteren was ik kotsmisselijk en heb ik niks gegeten. Een paar druppeltjes per dag kan geen kwaad hoor, of je nou 14 bent (overigens bijna 15) of 20. Trouwens, waarom check je me leeftijd? Is valeriaan schadelijk ofzo? Tis toch een natuurlijk product?

'The readiness is all'

wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 22:04

Georgette schreef:
Wat is het voor een middel dan?
Homeopatisch rustgevend......Kan ik tenminste beetje slapen.

'The readiness is all'

wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 22:10

Dankjewel allemaal! Gelukkig zijn er nog een beetje aardige paardenmensen Knipoog

'The readiness is all'

wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 22:16

beautyfull_mickey"]
[quote="vossebier"][quote="x4you schreef:
huh 14 jaar, en dan al aan de valeriaan! Scheve mond

Wat is er mis mee? Is het goed als ik ziek word van de stress? Gisteren was ik kotsmisselijk en heb ik niks gegeten. Een paar druppeltjes per dag kan geen kwaad hoor, of je nou 14 bent (overigens bijna 15) of 20. Trouwens, waarom check je me leeftijd? Is valeriaan schadelijk ofzo? Tis toch een natuurlijk product?
[/quote]


is idd een natuurproduct en volgends mij mogen baby's het al gebruiken.
en als je zo in de stress zit en dat middel helpt je,gewoon blijven gebruiken meid!
[/quote]
Ja, want ik ben echt amper in staat om de dierenarts te helpen hoor. Ik moest dus met haar lopen enzo, en haar laten zien aan de DA, nou dan kan je wel door de grond zakken en in een hoekje wegkruipen en gaan janken hoor. En als ze naar Utrecht moet ook maar wat valeriaan slikken want ik weet niet hoe ik haar in de trailer moet krijgen.

'The readiness is all'

wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-04 11:49

Dankjewel allemaal.

Ik had mijn profiel trouwens een tijdje terug leeggemaakt omdat de foto's het niet deden. Zal even mijn onderschrift veranderen Bloos

Met pony zit er niet zoveel vooruitgang in. Morgen maakt mijn DA een afspraak bij Utrecht en dan gaan we de boel regelen. Duimen jullie mee dat het niks ergs is?

'The readiness is all'

wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 10:42

Hallo allemaal

nog geen afspraak met utrecht, mijn veearts is zaterdag onderuit gegaan en loopt in de ziektewet. Vandaag hoor ik meer. Ben eigelijk de hele dag aan het bellen.

Jamey loopt beter *klopt af*, gisteren laatste pijnstillers gegeven en ze loopt echt weer op vier benen (voorheen 3) en ik kan ze nu ook alle vier uitkrabben (eerst wou ze geen voeten geven). Ik loop kleine stukjes met haar maar ze staat nog steeds wel op absolute boxrust.

Kijk, ik vind het niet erg om mijn verhaal uit te leggen aan mensen die ik goed ken, en die normaal ook altijd vragen hoe het gaat, en waar ik gewoon goed mee omga. Dat maakt mij allemaal niks uit. Maar zelfs MANEGEKINDEREN die ik totaal niet ken komen naar mij toe???/ Verward 'Misschien is het wel aardig bedoelt, maar ik kan op het moment gewoon niet veel hebben. Thuis gaat het enorm klote, en dan ook nog op de manege dat gezeik.

En wat ik wel kl*te vind is dat de mensen die dit allemaal veroorzaakt hebben (drukke kinderen, shetlander) me gewoon voorbij lopen zonder iets te zeggen Boos! Ik zou het wel normaal vinden als je vraagt hoe het met haar is. Ik bedoel, ze weten dat hun shetlander de oorzaak was (jamey schrok van de shetlander omdat die poedersuiker er achterlijk hard mee aan het heen en weer rennen waren) en ze zeggen geen woord. Dat maakt me soms wel eens boos. Misschien is dat tegenstrijdig, maar ik zou het wel gedaan hebben.

'The readiness is all'

wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-04 10:21

Jeps natas, ik zal het frontriempje even meenemen. Vergeet het steeds Bloos

Onze manege is ook erg gezellig hoor, dat wel, en lekker goedkoop, maar het is inderdaad jammer dat er een paar rotte appels in de mand zitten. gisteren kwamen er zelfs 2 voor mij compleet onbekende (volgens mij dagjesmensen die even een kijkje kwamen nemen op de manege) naar mij toe en hielden mij gewoon aan? Terwijl ik met Jamsie aan het lopen was Verward Nouja!!!!!!! Verward

'The readiness is all'


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Lugea, Rhinocornn, wend2009 en 25 bezoekers