Pennypowerrrrr

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Pennypowerrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-04 23:45

Na een aantal avondjes in de binnenbak rijden hadden mijn zus en ik vanavond eigenlijk geen zin om te rijden
(ojee...verwend Nagelbijten / Gniffelen ).
Het was inmiddels stikkedonker, uur of half 9, en berekoud, dus ik stelde voor de grap voor dat we wel een eindje konden gaan wandelen
En jawel, mijn zus hapte ook nog, en zo kwam het dat we 10 minuten later met 8 reflecterende paardenbeentjes en 1 reflecterend hesje op pad gingen Haha!
Paula keek me nog eens aan van "en wat is hier de bedoeling van" >;) maar liep al gauw hartstikke braaf en ontspannen naast me. Af en toe een hapje gras en toen langs de weg richting Balloo, een dorpje een eindje verderop. De paarden briesten lekker en wij kregen het ook lekker warm, het begon minder te waaien en eigenlijk was het best lekker zo'n sneeuwwandeling!
Uiteindelijk een uur gewandeld, langs de weg, stukje door het bos en toen via het dorpje Balloo weer terug, heerlijk!!
Net nog een hapje gegeten en dan lekker mijn bedje in Dromen

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 23:58

Hahahaha, en vroeger had je vast een hond en wenstte je vurig dat je hem zou kunnen berijden Clown

Wel stoer; zo'n nachtelijke wandeling in de sneeuw

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 00:32

Hahaha, wat een idee weer! Haha!
Maarreh, als je toch in Balloo was, waarom ben je niet ff aangekomen! Ik was er ook 's avonds. Lachen

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 03:32

Oh wat leuk. Ik kan dat echt niet met Karan doen. Die rukt mijn arm er altijd bijna af als ik wil wandelen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 12:18

maaike van de vis schreef:
Maarreh, als je toch in Balloo was, waarom ben je niet ff aangekomen! Ik was er ook 's avonds. Lachen

Hmmm toch wel dus?? Heb er nog aan gedacht, maar veronderstelde dat je daar niet meer om 9 uur zou zijn Haha!

En Dees, de hond is er nog steeds hoor Haha!

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 14:11

Cody schreef:
Na een aantal avondjes in de binnenbak rijden hadden mijn zus en ik vanavond eigenlijk geen zin om te rijden
(ojee...verwend Nagelbijten / Gniffelen ).
Het was inmiddels stikkedonker, uur of half 9, en berekoud, dus ik stelde voor de grap voor dat we wel een eindje konden gaan wandelen
En jawel, mijn zus hapte ook nog, en zo kwam het dat we 10 minuten later met 8 reflecterende paardenbeentjes en 1 reflecterend hesje op pad gingen Haha!
Paula keek me nog eens aan van "en wat is hier de bedoeling van" >;) maar liep al gauw hartstikke braaf en ontspannen naast me. Af en toe een hapje gras en toen langs de weg richting Balloo, een dorpje een eindje verderop. De paarden briesten lekker en wij kregen het ook lekker warm, het begon minder te waaien en eigenlijk was het best lekker zo'n sneeuwwandeling!
Uiteindelijk een uur gewandeld, langs de weg, stukje door het bos en toen via het dorpje Balloo weer terug, heerlijk!!
Net nog een hapje gegeten en dan lekker mijn bedje in Dromen


Heerlijk zeg!!
Ik heb een geconditioneerde reflex dat als ik "Balloo" hoor, ik altijd meteen aan onze onvergetelijke ritten op het Balloƫrveld op de paarden van Piet moet denken... zucht... Super was dat toch! Waar staan jullie eigenlijk met Plief en Paula?

Samantha_

Berichten: 10807
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 14:12

Wel lekker zo'n wandeling.
Krijg je t zelf ook lekker warm van.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 14:21

Dat is ook lekker hoor, zo'n wandeling.
Je hoeft niet elke dat intensief te rijden, een keer wandelen kan ook leuk en vooral ontspannend zijn.

Lekker hoor Lachen
Ik wou dat ik een paardje had.... Scheve mond

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 15:07

MiraMar schreef:
Heerlijk zeg!!
Ik heb een geconditioneerde reflex dat als ik "Balloo" hoor, ik altijd meteen aan onze onvergetelijke ritten op het Balloƫrveld op de paarden van Piet moet denken... zucht... Super was dat toch! Waar staan jullie eigenlijk met Plief en Paula?


Op de oude manege van Piet dus Haha!
Het is nu van de familie Vonck, en is geen manege meer maar puur een pensionstal, er is ook best eea veranderd, als je het een keer leuk vindt om te kijken hoe het er nu bij ligt dan laat maar even weten

HeleennAnton

Berichten: 394
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 15:09

Leuk!!!
Heb gister ook een eind met Anton gewandeld, vind ik ook altijd gezellig.
Iedereen kijkt je dan zo aan van: 'jij hebt een grote hond.'

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 16:37

En: "Waarom zit je d'r nie op" Verward

Haha!
We hebben altijd al wel veel gewandeld met de paarden, meestal vinden ze het hartstikke leuk. Maar vaak word je wel raar aangekeken inderdaad.
Paula snapte er in het begin ook niet veel van geloof ik.
Dan waren we een tijd op pad geweest en dan zette ik haar weer op stal en dan keek ze van: "Hoezo hebben we een eind gelopen om uiteindelijk weer in dezelfde stal uit te komen" Verward
Maar nu vindt ze het wel prima, beetje grazen, beetje om zich heen koekeloeren...Haha!

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 16:49

haha dolly vindt (of beter, vond) het ook heerlijk altijd, overal mogen kijken, af en toe fijn schrikken van gekke dingen enzo Haha! alleen sinds ze drachtig is wil ze niet meer, na 5 minuten gaat ze bijten enzo

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 17:16

Ik ben nu regelmatig aan de wandel met Udinde en ik moet zeggen.... het bevalt me goed Haha! Helemaal met dit koude weer.
Je bent beide in beweging (ik iets meer als zij Knipoog en blijft er lekker warm bij. Ik vind het wel gezellig, net een grote hond die je aan het uitlaten bent *LOL*