Over peopie niet waar....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dipsulvymo
Berichten: 19
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: s-Gravenzande

Over peopie niet waar....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 15:29

Heey mensen ik ken peopie en dat verhaal dat ze die shet heeft gelongeerd is niet waar maar ze kent namelijk een meisje die dat doet met der shet en daarom wilde ze kijken wat de reacties waren. Nou en al die reacties gaat ze doorsturen naar dat meisje vandaar. Dus eigenlijk is dat meisje (peopie) best goed want dan zegt ze tegen het meisje dat het niet goed is.En van dat wassen is het zelfde verhaal.Maar die antwoorden als iemanda anders dat getypt heeft en peopie reageert daarop dan doet ze express zoals dat meisje die van die shet zou reageren.Oke dus doe niet te gek tegen (peopie) daat meisje die het typt want die probeert alleen maar dat meisje weg te krijgen bij die shet zo dat die shet een beter leven krijgt.!

En dat vind ik best goed dat ze het doet! OK dan!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 15:31

Ja....oke.

Het zou fijn zijn als mensen gewoon normaal Nederlands typen en ook gewoon eerlijk typen of het over zichzelf of over een ander gaat. Heb je dit soort postings ook niet nodig..

dipsulvymo
Berichten: 19
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: s-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 15:34

Ja maar Peopie probeert alleen maar op te komen voor die shet om die shet een goed leven te geven bij een ander meisje want je moet je pony toch niet in de winter wassen en twee uur longeren!

dipsulvymo
Berichten: 19
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: s-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 15:34

helemaal mee eenz:j:j:j:j:j:j:j:j

dipsulvymo
Berichten: 19
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: s-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 15:35

Heey lisa je hebt de zelfde naam als mij.

dipsulvymo
Berichten: 19
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: s-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 15:35

Maar je moet gewoon doen tegen je shet en peopie zorgt ervoor dat die pony een leuk en gezellig leventje krijgt...

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 15:42

Poepie moet toch echt uitkijken dat ze het - door de manier van plaatsen - niet bij de bokkers verbruidt. Een naam is sneller kapot gemaakt dan opgebouwd...en bokkers hebben een goed geheugen. Mocht ze in het vervolg nog een keertje advies willen, dan kan ze het beste zeggen dat het een meisje in haar omgeving is die zo doet. En niet beweren dat ze zelf zo van die pony houdt dat ze hem nooit meer kwijt wil.

Dus Poepie, mocht je dit lezen: Iemand die de waarheid spreekt hoeft niet zoveel te onthouden. Je bent NIET interessant als je berichten plaatst zoals je dat nu doet.....

dipsulvymo
Berichten: 19
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: s-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 15:48

cassidy ik snap het niet wat je bedoeld want peopie is niet dat meisje van die shetlander maar een ander meisje doet dat wel en daar wil peopie iets aan doen en dan stuurt ze alle berichten / andwoorden naar dat meisje die die shetlander zo misbruikt en dan kan ze zien hoe het wel moet en wat andere mensen er over vinden oke!

bren

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 15:50

Cassidy schreef:
Poepie moet toch echt uitkijken dat ze het - door de manier van plaatsen - niet bij de bokkers verbruidt. Een naam is sneller kapot gemaakt dan opgebouwd...en bokkers hebben een goed geheugen. Mocht ze in het vervolg nog een keertje advies willen, dan kan ze het beste zeggen dat het een meisje in haar omgeving is die zo doet. En niet beweren dat ze zelf zo van die pony houdt dat ze hem nooit meer kwijt wil.

Dus Poepie, mocht je dit lezen: Iemand die de waarheid spreekt hoeft niet zoveel te onthouden. Je bent NIET interessant als je berichten plaatst zoals je dat nu doet.....



helemaal mee eens

dipsulvymo
Berichten: 19
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: s-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 15:51

En dat meisje van die shet is een gemeen kreng en hopelijk doet peopie er wat aan!Dus ga niet te erg op peopie schelden enz. want ze probeert die shet alleen maar te helpen oke!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 15:51

en waarom kan peopie dan niet dadelijk zeggen dat het niet haar shet is, maar dat ze bezorgt is over een shet van iemand anders..

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 15:51

tsss dit kan ze toch ook zelf zeggen, als het toch niet over haar gaat zoals jij beweert.
Vind het trouwens raar dat ze doet voorkomen alsof zij die shet longeerd. Lekker alle kritiek naar je hoofd krijgen terwijl jij niet eens de schuldige bent. Goed dat ze die shet wil helpen maar op deze manier Verward

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 15:52

en wie ben jij, dipsulvumo (moeilijke naam)............
Laatst bijgewerkt door Cheveyo op 27-02-04 15:58, in het totaal 1 keer bewerkt

dipsulvymo
Berichten: 19
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: s-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 15:56

Ik ben een meisje en heb bij die peopie in de klas gezeten

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 15:58

waarom zegt ze het zelf niet ? en moet jij haar nu helpen

bren

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 16:01

heeft ze zelf geen mond ofzo?
snap niet dat je dit topic opent voor haar.
sorry hoor.........

peopie

Berichten: 81
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: s-gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 16:05

neey Ik zat net effe op een andere van me vriendin maar ik wou het niet zeggen sorry oke....nou hier komt het...Heey mensen ik moet effe iets zeggen dit wat ik allemaal zeg gaat over een ander meisje en haar shet heet pipo en die doet dit met haar shet mijn shet heet dipsy en ik ga niet zo om met der hoor maar ik ga proberen dat meisje weg te halen bij die shet zodat die shet een beter leven bij iemand anders krijgt dus ik probeer gewoon iets te doen voor die shet ik ga alle berichten antwoorden die jullie hebben gegeven aan haar laten zien zodat ze ziet hoe erg het is voor dat paardje maar ik weet het ik had het eerder moeten zeggen maar ik durfde het niet sorry het spijt me maar ik probeer alleen maar iets goeds voor die shet te doen!En alles wat ik hier schrijf over die shet is over dat meisje echt waar ik haat dat kind ze moet normaal omgaan met dat shetje ik vind het zo sneu.Die hengstigheid dat zegt dat meisje dat het zo is enz. end at die aanvalt enz. maar als ik der wei inloop doet ze bij my nmiets en bij dat kreng wel...ik weet het ik had het gelijk moeten zeggen!

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 16:09

ik blijf het allemaal maar raar vinden.

bren

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 16:11

Cheveyo schreef:
ik blijf het allemaal maar raar vinden.



je haalt me de woorden uit me mond

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 16:16

Goh de copy paste knop is toch wel erg handig geweest geloof ik..
Volgens mij geloof ik je niet helemaal.. En voor de rest ga ik met Cassidy mee..

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 16:16

ben ik nu achterdochtig, of is het zo dat als peopie online is, haar vriendin offline is en omgekeerd...

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 16:21

xKatleentjex schreef:
ben ik nu achterdochtig, of is het zo dat als peopie online is, haar vriendin offline is en omgekeerd...


het ligt er allemaal een beetje dik op de laatste tijd, dat vind ik zo jammer. Ik ga bijna automatisch kijken of het verhaal wel kan kloppen.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 16:22

Ik geloof er helemaal niks van.

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 16:30

Ik geloof om eerlijk te zijn dat dipsulvymo of zoiets dezelfde is als Peopie. En eigelijk vind ik het allemaal zeer kinderachtig om eerlijk te zijn .

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 16:38

Achja, kleinemeisjesgrappen en -streken, maar dinges en dinges,meestal houden de Bokkers daar niet zo van.
Bemoei je lekker met je eigen shet of pony of weet ik wat en ga niet zomaar over een ander praten, dat zegt echt meer iets over jezelf dan over haar imo.