McJack doet Boem, Malein doet Boem.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-01 18:38

Auwtsj
vaag beest. echt zo mak als een lammetje, beginnersrijden er zo op weg. en vandaag tot 2 maal toe doet ie een rodeo. ik was al gewaarschuwd vanmorgen had hij er een afgemieterd waarom wisten ze niet, ja ze ahd gevoeld hoe de singel zat en toen ging hij bokken. dus stap gewoon op niets aan de hand. had er wel een ander zadel op liggen omdat t wondje heel is en hij dus geen amerikaans zadel nodig heeft helemaal niets aan de hand (smorgens wel met a zadel gereden) dus ik rij beugels beetje me gefriemeld om ze goed te krijgen. en check ook nog ff mn singel. geeft hij een bok (was bij de K) blijft doorbokken in de hoek dus naar t middeen bokkend en al gestuurd (zag mezelf al met mn kop tussen de schotten) en doe boem. en hij staat 2 meter naast em gewoon stil. niets vreemds niets raars heb al vaak zat mn singel gecontroleerd op hem en hij flikt het 2 keer op een dag. Ik zat alweer redelijk in balans toen ik uit de hoek stuurde en hij bleef doorgaan waarop geen idee. later nog even lopen sjorren aan t zadel heel grof niets aan de hand heb niet meer tijdens t stappen mn singel na gekeken maar hoe gek ik ook deed t maakte m niets uit. en hij is echt lief, hij is zo mak als een lammetje en dan dit. heel raar. nouja we zullen wle zien hoe t verder gaat ik ben er weer gewoon opgeklommen en heb lekker verder gereden. zal morgen mn bed wel niet uit kunnen komen, maarja daar zal ik mee moeten leven.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, dioni, La_Lune, maitestar23, Mark0919, rien10, sterregoud, vilheide en 41 bezoekers