[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 221: Undefined offset: 1

Daarom baal ik nou zo van een bijrijdpaard...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
urobic
Berichten: 8
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 23:29

Ik heb zelf 1 paard en een paard dat ik voor een vriendin 3 a 4 p/w bijrijd maar dat gaat eigenlijk altijd goed ook wij hebben meningsverschillen maar daar word gewoon over gepraat en als iedereen dat zou doen zouden er veel minder problemen zijn denk ik zo maar goed ik weet gelukkig ook niet alles

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 23:33

Waarom zou de topicstarter niet op bokt mogen zeggen hoe ze zich voelt? Dat verpesten met 2 dagen een ander erop valt nog wel mee...de spulletjes (want nieuw) gaan ook niet kapot als een ander ze even gebruikt, en ook al is het een paard van een ander...je moet toch even slikken. Helemaal als het je koud op je dak komt.

Je mag blij zijn met z'o'n verzorgpaard. Zet het uit je hoofd, denk in het vervolg misschien na voordat je op bokt wat neerzet en mensen ongewild voor het hoofd stoot. En wees blij....ook met kleine dingen. Voor hetzelfde geld had je niks gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 09:58

Cassidy schreef:
Waarom zou de topicstarter niet op bokt mogen zeggen hoe ze zich voelt?


Ik heb nooit gezegd dat dat niet mocht, alleen hoe IK het vond overkomen! Knipoog Ik snap het verders best wel

mssX
Berichten: 254
Geregistreerd: 18-12-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 11:15

Ach, het valt achteraf ook allemaal hartstikke mee. `t Was meer dat ik even een rotdag achter de rug had en dit even koud op m`n dak kwam inderdaad. Wilde gewoon ff emmeren Haha! en m`n hart luchten.

Maar `t is ook wel eens goed om met beide benen op de grond te worden gezet dat je hartstikke geluk hebt. Vooral als ik anique`s verhaal hoor snap ik haar reactie ook weer een stuk beter.

Ben bijna kind aan huis bij de eigenaars en merkte ook dat zij het ook vervelend vonden. Dus ik ga volgende week gewoon weer lekker vol goeie moed aan de slag en ik zie het allemaal wel weer. Lachen

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 11:35

Gelukkig Haha!
Geloof maar dat je echt supergeluk hebt! haha, ik mag ook altijd alles met verzorgpony's, maar ze blijven van een ander. Ik vind het een keer niet rijden niet t ergste, maar de kans dat ze verkocht worden Scheve mond

Maar hopelijk gaat het volgende week weer goed Haha! succes!

Ladyspot
Berichten: 497
Geregistreerd: 30-01-04
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 12:04

Citaat:
Citaat:
Ladyspot schreef:
Ik wil hier ook even op reageren, heb zelf ook zo'n bijrijdpaardpaard waar ik van alles mee mag doen.

Quote:
xtostarlight Geplaatst: 26-02-04 19:56 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Ik snap wel dat het niet fijn is en dat het voelt als je eigen paard, maar het IS en blijft het paard van een ander... Die er dus mee mag doen wat hij/zij wil.
Ik moet zeggen dat het zo wel banketstaaflig gegaan is, maar je moet juist superblij zijn met zo'n bijrijdpaard!! Je mag rijden wanneer je wilt, zonder er iets voor te hoeven doen! Dus alleen de lusten, maar niet de lasten.

Voor het paard zelf is het ook niet slecht als er eens een ander op zit..

Sorry, maar ik snap wel dat je het niet leuk vind, maar eerlijk gezegt klink je zo idd wel een beetje verwend. Jij of je paard houd er echt niks aan over om 2 daagjes niet te rijden...


Daar wil ik even op reageren dat je paard er niets aan over houdt, want daar heb ik ervaring mee, dat kan zelf in 1 dag verpest worden. Dat meisje heeft haar in 1 dag zo weten te rijden, dat ik daar nu soms nog steeds last van heb (1 jaar geleden wel te verstaan) Ik ging erop die dag erna en kende mijn paard bijna niet meer terug en het heeft veel bloed, zweet en tranen gekost en veel lessen om het eruit te krijgen.

Ik vind je niet verwaand hoor, dat zou ik ook hebben, maar als ze van tevoren zouden zeggen van nichtje komt logeren die en die dagen dan zou ik er geen problemen mee hebben, maar op de dag zel zou ik zeker ook niet leuk vinden, want ik verheug me er altijd weer erg op om te gaan rijden.

Hebben jullie eigen paarden?
ik geloof bijna niet dat dat kan nadat er 1x iemand anders op heeft gereden. Dan ben ik benieuwd wat voor paard jij hebt! Niet dat het niet kan, maar ik vind het gewoon moeilijk te geloven, dan zit er toch iets niet goed met het paard?



Dat meisje kon totaal niet rijden en galoppeerde alleen maar en trok alleen maar in haar mond, daarna wou ze niet meer ontspannen lopen en liep ze bij mij ook met haar neus in de lucht, kon niet meer normaal draven, dan moest ze altijd galopsprongetjes tussendoor maken. Dat heeft lang geduurd om het eruit te krijgen. Dat meisje was de dochter van een vriendin van de eigenaresse, ze zou ook vaker komen rijden. Heb toen tegen de eigenaresse gezegd dat ze helemaal niet goed reed en het paard verpest, heb het aan haar laten zien en dat vond ze ook gelukkig. Nu rijdt ik haar nog alleen en ben ook heel blij dat ik het zo getroffen heb. Ik zou er ook niet echt een probleem van maken, maar begrijp wel dat ze dan een rotdag heeft. Op dat moment baal je gewoon. Ik heb een haflinger als je het wilt weten en er is verder niets mis met haar hoor!!

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 18:52

Ik kan het wel voorstellen dat je baald.
Heb je zo naar uit gekeken om te rijden en dan ben je opeens niet meer welkom

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 20:59

Ladyspot schreef:
Citaat:
Citaat:
Ladyspot schreef:
Ik wil hier ook even op reageren, heb zelf ook zo'n bijrijdpaardpaard waar ik van alles mee mag doen.

Quote:
xtostarlight Geplaatst: 26-02-04 19:56 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Ik snap wel dat het niet fijn is en dat het voelt als je eigen paard, maar het IS en blijft het paard van een ander... Die er dus mee mag doen wat hij/zij wil.
Ik moet zeggen dat het zo wel banketstaaflig gegaan is, maar je moet juist superblij zijn met zo'n bijrijdpaard!! Je mag rijden wanneer je wilt, zonder er iets voor te hoeven doen! Dus alleen de lusten, maar niet de lasten.

Voor het paard zelf is het ook niet slecht als er eens een ander op zit..

Sorry, maar ik snap wel dat je het niet leuk vind, maar eerlijk gezegt klink je zo idd wel een beetje verwend. Jij of je paard houd er echt niks aan over om 2 daagjes niet te rijden...


Daar wil ik even op reageren dat je paard er niets aan over houdt, want daar heb ik ervaring mee, dat kan zelf in 1 dag verpest worden. Dat meisje heeft haar in 1 dag zo weten te rijden, dat ik daar nu soms nog steeds last van heb (1 jaar geleden wel te verstaan) Ik ging erop die dag erna en kende mijn paard bijna niet meer terug en het heeft veel bloed, zweet en tranen gekost en veel lessen om het eruit te krijgen.

Ik vind je niet verwaand hoor, dat zou ik ook hebben, maar als ze van tevoren zouden zeggen van nichtje komt logeren die en die dagen dan zou ik er geen problemen mee hebben, maar op de dag zel zou ik zeker ook niet leuk vinden, want ik verheug me er altijd weer erg op om te gaan rijden.

Hebben jullie eigen paarden?
ik geloof bijna niet dat dat kan nadat er 1x iemand anders op heeft gereden. Dan ben ik benieuwd wat voor paard jij hebt! Niet dat het niet kan, maar ik vind het gewoon moeilijk te geloven, dan zit er toch iets niet goed met het paard?



Dat meisje kon totaal niet rijden en galoppeerde alleen maar en trok alleen maar in haar mond, daarna wou ze niet meer ontspannen lopen en liep ze bij mij ook met haar neus in de lucht, kon niet meer normaal draven, dan moest ze altijd galopsprongetjes tussendoor maken. Dat heeft lang geduurd om het eruit te krijgen. Dat meisje was de dochter van een vriendin van de eigenaresse, ze zou ook vaker komen rijden. Heb toen tegen de eigenaresse gezegd dat ze helemaal niet goed reed en het paard verpest, heb het aan haar laten zien en dat vond ze ook gelukkig. Nu rijdt ik haar nog alleen en ben ook heel blij dat ik het zo getroffen heb. Ik zou er ook niet echt een probleem van maken, maar begrijp wel dat ze dan een rotdag heeft. Op dat moment baal je gewoon. Ik heb een haflinger als je het wilt weten en er is verder niets mis met haar hoor!!


aha OK dan!

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:08

Ik kan me best voorstellen dat je je zo voelt, vooral omdat je dat meisje niet zo mag.

mssX
Berichten: 254
Geregistreerd: 18-12-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 23:36

Nichtje ken ik verder niet zo; jong ding. Is meer de schoondochter vd eigenaar die ik niet zo mag/mee kan vinden. Is haar nichtje. Nichtje heeft verder dus geen belangrijke relatie tot eigenaars. Maar doet er verder niet toe, daar ging het niet om. Lachen