[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 221: Undefined offset: 1

Daarom baal ik nou zo van een bijrijdpaard...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 19:41

ik vind het eerlijk gezegd een beetje 'verwent' overkomen. Je mag dus blijkbaar doen wat je wilt met het paard, hebt het onwijs naar je zin en als je dan een keertje twee dagen niet kan rijden reageer je zo!
Dan maar een keertje wat minder voorbereid de les in hoor...


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 20:41

precies, rustig aan maar hoor! Ik bedoelde net als Billy dat je gewoon blij moet zijn en niet moet 'zeuren' over twee dagen
En het is idd een forum en ik geef mijn mening. daar is het een forum voor en je kunt reacties als deze verwachten. Je hoeft niet meteen zo fel te reageren hoor, jeetje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 21:32

Ladyspot schreef:
Ik wil hier ook even op reageren, heb zelf ook zo'n bijrijdpaardpaard waar ik van alles mee mag doen.

Citaat:
xtostarlight Geplaatst: 26-02-04 19:56 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Ik snap wel dat het niet fijn is en dat het voelt als je eigen paard, maar het IS en blijft het paard van een ander... Die er dus mee mag doen wat hij/zij wil.
Ik moet zeggen dat het zo wel banketstaaflig gegaan is, maar je moet juist superblij zijn met zo'n bijrijdpaard!! Je mag rijden wanneer je wilt, zonder er iets voor te hoeven doen! Dus alleen de lusten, maar niet de lasten.

Voor het paard zelf is het ook niet slecht als er eens een ander op zit..

Sorry, maar ik snap wel dat je het niet leuk vind, maar eerlijk gezegt klink je zo idd wel een beetje verwend. Jij of je paard houd er echt niks aan over om 2 daagjes niet te rijden...


Daar wil ik even op reageren dat je paard er niets aan over houdt, want daar heb ik ervaring mee, dat kan zelf in 1 dag verpest worden. Dat meisje heeft haar in 1 dag zo weten te rijden, dat ik daar nu soms nog steeds last van heb (1 jaar geleden wel te verstaan) Ik ging erop die dag erna en kende mijn paard bijna niet meer terug en het heeft veel bloed, zweet en tranen gekost en veel lessen om het eruit te krijgen.

Ik vind je niet verwaand hoor, dat zou ik ook hebben, maar als ze van tevoren zouden zeggen van nichtje komt logeren die en die dagen dan zou ik er geen problemen mee hebben, maar op de dag zel zou ik zeker ook niet leuk vinden, want ik verheug me er altijd weer erg op om te gaan rijden.

Hebben jullie eigen paarden?


ik geloof bijna niet dat dat kan nadat er 1x iemand anders op heeft gereden. Dan ben ik benieuwd wat voor paard jij hebt! Niet dat het niet kan, maar ik vind het gewoon moeilijk te geloven, dan zit er toch iets niet goed met het paard?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 21:36

heb trouwens een eigen paard ja, net 1 week na jaren bijgereden te hebben. en geloof me, dat was geen makkie, vandaar dat ik dit "verwent" vond klinken (ja sorry van die term, maar weet het even niet anders te zeggen)
Bij rijden bij mij ging altijd zo ongeveer: Je moet iedere dag eerst uitmesten (dat doe je in die en die volgorde) daarna poets je en zadel je op (hoofdstel eerst de neusriem en daarna de keelriem, bij het zadel eerst de meest linkse singelstoot). Je gaat 10 min instappen, 40 min rijden en 15 min uitstappen. Dan zadel je af en...... zo kan ik nog uren veel gedetaileerder doorgaan, daarom denk ik: wees blij met zulke makkelijke mensen!

Bij mij werd t paard gewoon van me 'afgepakt' als ik net had opgezadeld en gingen ze ermee naar buiten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 08:58

Cassidy schreef:
Waarom zou de topicstarter niet op bokt mogen zeggen hoe ze zich voelt?


Ik heb nooit gezegd dat dat niet mocht, alleen hoe IK het vond overkomen! Knipoog Ik snap het verders best wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 19:59

Ladyspot schreef:
Citaat:
Citaat:
Ladyspot schreef:
Ik wil hier ook even op reageren, heb zelf ook zo'n bijrijdpaardpaard waar ik van alles mee mag doen.

Quote:
xtostarlight Geplaatst: 26-02-04 19:56 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Ik snap wel dat het niet fijn is en dat het voelt als je eigen paard, maar het IS en blijft het paard van een ander... Die er dus mee mag doen wat hij/zij wil.
Ik moet zeggen dat het zo wel banketstaaflig gegaan is, maar je moet juist superblij zijn met zo'n bijrijdpaard!! Je mag rijden wanneer je wilt, zonder er iets voor te hoeven doen! Dus alleen de lusten, maar niet de lasten.

Voor het paard zelf is het ook niet slecht als er eens een ander op zit..

Sorry, maar ik snap wel dat je het niet leuk vind, maar eerlijk gezegt klink je zo idd wel een beetje verwend. Jij of je paard houd er echt niks aan over om 2 daagjes niet te rijden...


Daar wil ik even op reageren dat je paard er niets aan over houdt, want daar heb ik ervaring mee, dat kan zelf in 1 dag verpest worden. Dat meisje heeft haar in 1 dag zo weten te rijden, dat ik daar nu soms nog steeds last van heb (1 jaar geleden wel te verstaan) Ik ging erop die dag erna en kende mijn paard bijna niet meer terug en het heeft veel bloed, zweet en tranen gekost en veel lessen om het eruit te krijgen.

Ik vind je niet verwaand hoor, dat zou ik ook hebben, maar als ze van tevoren zouden zeggen van nichtje komt logeren die en die dagen dan zou ik er geen problemen mee hebben, maar op de dag zel zou ik zeker ook niet leuk vinden, want ik verheug me er altijd weer erg op om te gaan rijden.

Hebben jullie eigen paarden?
ik geloof bijna niet dat dat kan nadat er 1x iemand anders op heeft gereden. Dan ben ik benieuwd wat voor paard jij hebt! Niet dat het niet kan, maar ik vind het gewoon moeilijk te geloven, dan zit er toch iets niet goed met het paard?



Dat meisje kon totaal niet rijden en galoppeerde alleen maar en trok alleen maar in haar mond, daarna wou ze niet meer ontspannen lopen en liep ze bij mij ook met haar neus in de lucht, kon niet meer normaal draven, dan moest ze altijd galopsprongetjes tussendoor maken. Dat heeft lang geduurd om het eruit te krijgen. Dat meisje was de dochter van een vriendin van de eigenaresse, ze zou ook vaker komen rijden. Heb toen tegen de eigenaresse gezegd dat ze helemaal niet goed reed en het paard verpest, heb het aan haar laten zien en dat vond ze ook gelukkig. Nu rijdt ik haar nog alleen en ben ook heel blij dat ik het zo getroffen heb. Ik zou er ook niet echt een probleem van maken, maar begrijp wel dat ze dan een rotdag heeft. Op dat moment baal je gewoon. Ik heb een haflinger als je het wilt weten en er is verder niets mis met haar hoor!!


aha OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Hieperdi, Mark0919, vicky, Witje2 en 43 bezoekers