niet erg of is het zielig...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 18:53

Nouja zielig...Ik zou niet zo lang doorgaan. Hoe laat jij je paard dan doen wat je zegt? Als je er 2 en een half uur voor moet w88 Verward ...Misschien snapte je paardje het niet?



RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 20:11

Dan doe je volgens mij toch wat verkeerd...Volgens mij heeft het geen zin om 2 uur in strijd te gaan met een koppige shet...

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 17:39

peopie schreef:
Heey mensen ik moet effe iets zeggen dit wat ik allemaal zeg gaat over een ander meisje en haar shet heet pipo en die doet dit met haar shet mijn shet heet dipsy en ik ga niet zo om met der hoor maar ik ga proberen dat meisje weg te halen bij die shet zodat die shet een beter leven bij iemand anders krijgt dus ik probeer gewoon iets te doen voor die shet ik ga alle berichten antwoorden die jullie hebben gegeven aan haar laten zien zodat ze ziet hoe erg het is voor dat paardje maar ik weet het ik had het eerder moeten zeggen maar ik durfde het niet sorry het spijt me maar ik probeer alleen maar iets goeds voor die shet te doen!En alles wat ik hier schrijf over die shet is over dat meisje echt waar ik haat dat kind ze moet normaal omgaan met dat shetje ik vind het zo sneu.Die hengstigheid dat zegt dat meisje dat het zo is enz. end at die aanvalt enz. maar als ik der wei inloop doet ze bij my nmiets en bij dat kreng wel...ik weet het ik had het gelijk moeten zeggen!


Whaha vet goede smoes hoor! *LOL* *LOL* *LOL*

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 19:41

Nee joh ze is haar Shet aan het longeren...Daarom komt ze niet op Bokt...Ja de hele dag al want hij luisterd nu nog niet Schijnheilig


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Hobbyhorse, Pommier en 38 bezoekers