nunspeet

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-04 11:12

Hoiiii,

Wij hebben eindelijk een bungalow gereserveerd in Nunspeet op de Witte Wieven . Helaas was de manege op het terrein vol, dus nu zit ik vol hoop te wachten op het telefoontje van manege Belverdere......... *LOL* Ik hoop echt dat ze nog een plekje voor Lennon hebben.

Is iemand van jullie al een keer in Nunspeet geweest op de desbetreffende bungalowpark, of kent iemand manege Belverdere?

Lachen Lachen

Was het maar al zomer

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 12:01

In Nunspeet?
Daar woon ik vlak bij.
En manege Belverdere dat ligt in Nunspeet.
Wat toevallig.
Maar wel een eindje weg he vanaf Rotterdam?

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 13:31

ja ik ben een aantal jaar geleden bij de witte wieven geweest! je kan daar echt zooo super rijden!!! OK dan! OK dan! OK dan!
kan niet wachten tot ik daar met puk kan gaan rijden!!

die andere ken ik niet..sorry

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-04 14:19

Het is zeker een eindje rijden, maar ik kijk er zo naar uit. Het is nu allemaal zeker. Lennon heeft een stal bij manegen belverdere. Het klinkt echt super, springwei, midden in de bossen.

Wat heerlijk dat je daar in de buurt woon.
Ik ga met mijn gezin........dus wat ik fantastisch vind is dat ik gewoon mag komen wanneer ik wil, al is het 's ochtends voor half 8, dan mag ik zelf voeren en lekker gaan rijden. Daarna heb ik dan nog heel de dag om leuke dingen met de kinderen te gaan doen.
Het is voor mij de eerste keer dat ik met Lennon op vakantie ga..........echt super zeg.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 14:35

Wij hebben vroeger jaren op die camping gestaan..ik vond het toen echt heel erg leuk.
Smorgens liep ik al bij de manegeom bij de paarden te helpen en mocht af en toe eens een longe les geven.
In de zomer werden alle manege paarden naar een heel groot weiland gereden waar ze dan de rest van de zomer op mochten blijven staan.
De springwei is inderdaad heel gaaf, ik vond toen de bak ook mooi en natuurlijk de omgeving is helemaal te gek.
Ik wens je heel veel plezier.......en begin maar vast met aftellen OK dan!

Hoe lang ga je?

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-04 15:07

Helaas maar een weekje Verdrietig , maarja dat mag de pret zeker niet drukken.

We gaan van 30 juli t/m 6 augustus.

Het is nog zo ver wegggg....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 15:11

De hei s daar echt megacool. Echt paden waar je normaal alleen maar van kan dromen, met zandheuvels en omneindige bossen. Echt super!

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-04 17:05

ooooooooo, ik kan nu helemaal niet meer wachten en het duurt nog zo lang. Ik geloof wel dat ik iets goeds hebt uitgekozen

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 17:18

Belvedere!!
Ken ik wel
Ik rijd ook wel eens in hulshorst/ nunspeet!
DE ZANDVERSTUIVING!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 17:20

Ik ben daar een keer een weekend in het kamphuis geweest.
*niet met paardemensen jammergenoeg Haha!*

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 17:23

Ik ben een par jaar geleden ook in nunspeet geweest, mijn mijn toenmalige verzorg pony Ramses, het was er erg leuk, en je kunt er heerlijk rijden
Liefs lis

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-04 19:10

Echt, klinkt super zeg...... zijn er nog mensen die in de buurt wonen en daar dan een keertje willen afspreken om een leuke dagrit te maken???

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 19:13

zou zo jaloers op je worden....
Lijk me ook nog eens leuk om ooit te doen!
(dan wel mennen, kan mijn vriend ook mee)

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 19:17

Jep ik ben er wel geweest, eerst op ponykamp en later met mijn eerste pony en vriendin.
Het is ons heel goed bevallen. Soms parkeer ik de trailer daar en ga dan daar eht bos in. Lekker genieten van de mooie natuur, de rust en de goede ruiterpaden.
Veel plezier

Marlinde

Berichten: 383
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 20:45

Ik ben de laatste twee jaar geweest met de hele stal. Wij zaten dan in het grote groepshuis en de paarden op het terrein van de witte wieven wat tegenover het huis lag. Echt helemaal geweldig.
Veel plezier daar, je kan daar echt uren rijden.

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 20:48

Mijn opa en oma wonen in nunspeet. Daar kan je echt super lekker buiten rijden!

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 20:54

IK WOON IN NUNSPEET!! Belvedere vind ik niet echt zow'n super goeie manege Maja.. miss. kunne we een x wat afspreke.. lekker naar de paardjes.. en keer winkele nouja niet dat je het daar heel goed kan haha maja Haha!

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 22:23

Ik ben elke vakantie in Nunspeet te vinden . Ik heb ook wel eens jaaaaaaren geleden daar een pony en 2 paarden gehuurd. Samen met m'n zus en een vriendin van haar. Heb het echt leuk gehad. Ook genoeg in de omgeving te doen. Je zit vlak bij de zandenplas , lekker zwemmen en eten bij het patat tentje daar. Je kan ook lekker wandelen op de zandverstuiving enzo. Ook bossen genoeg in de buurt en in andere dorpjes is altijd wel iets van een markt te vinden (moet je in het recreatiekrantje kijken )
Op die manege daar ben ik nog nooit geweest en kan ik dus ook niets over vertellen.
Met een beetje geluk kan ik dit jaar ook m'n eigen paardje meenemen Haha! omdat we naar een andere camping zijn gegaan.

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 08:53

Klinkt echt fantastisch...............

Rianne, tegen die tijd spreken we wel wat af.

groetjessssss

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 09:11

nairtje schreef:
Klinkt echt fantastisch...............

Rianne, tegen die tijd spreken we wel wat af.

groetjessssss


Oke OK dan!

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 13:08

Ik heb heel mijn leven in Nunspeet gewoond, 5 minuutjes fietsen van de Witte Wieven af. Manege de Belvedere vond ik echt ontzettend saai, ik ben er een keer geweest. Daarna ook nooit meer!

Jammer dat je nu niet in de Zandeplas kan zwemmen of schaatsen Scheve mond

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 14:05

Dioxide schreef:
Ik heb heel mijn leven in Nunspeet gewoond, 5 minuutjes fietsen van de Witte Wieven af. Manege de Belvedere vond ik echt ontzettend saai, ik ben er een keer geweest. Daarna ook nooit meer!

Jammer dat je nu niet in de Zandeplas kan zwemmen of schaatsen Scheve mond


Ja ik vind Manege Belvedere ook saai. Mijn vriendin reed er toen ging ik wel eens mee. Maar er was niet heel veel te beleven. Ook de zus van mijn ex had een keer paard gehuurd daar hadden ze haar een kreupel paard gegeven. Ik heb al van vele gehoord dat ze daar zijn gestopt omdat die niet echt goed is.

Ja is jammer dat je er nu niet kan schaatsen en zwemmen mja.. zwemmen kan ook in de Brake

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 14:15

mooie omgeving ,leuke camping ik heb ook gehoord dat die manege niet zo heel goed is voor hun eigen paarden, ik weet niet hoe datis voor hun gasten .ik kan wel even informeren als je wilik ken er mensen vlak bij

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 14:18

Toen ik metmijn vriendin mee ging altijd ong. 1½ jaar geleden naar Belvedere liepen de paarden daar met kapotte schoften in de les. Heel zielig!

Gaat er niemand naar camping Polsmaten?? Lekker bij de veluwemeer en dicht bij mijn ponys Haha!

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 15:43

hoi silvana,

als jij voor mij zou willen informeren, zou ik wel tof vinden. Klinkt niet al te best.
Gelukkig heb ik mijn eigen paardje en rijd er niemand anders op dan ik en hoeven we niet in een bak te rijden, maar lekker in de bossen. Het gaat alleen om de stalling. Ik bedoel, zien de stallen er goed uit enz.....

Waarschijnlijk kan je op het terrein van de Witte Wieven wel zwemmen en zo niet, dan rijden we wel ergens naartoe. Is niet zo'n probleem. Saai zal het in ieder geval niet worden