niet erg of is het zielig...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
peopie

Berichten: 81
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: s-gravenzande

niet erg of is het zielig...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 18:28

Gisteren (woensdag) hebben me vriendin en ik me shet weer gereden doen we altijd hoor...Maar ze was heel vervelen en we zijn eerst een rondje naar buiten geweest een klein rondje en ze was toppie! OK dan! ...Maar ze had nog veel energie over en we hadden maar een klein stukje pas gereden en ging ik nog even longeren met bijzet want ze kan heel mooi aan de teugel lopen.... *LOL* Maar ze was heel vervelend enz. maar ik ben net zo lang doorgegaan totdat ze gewoon deed wat ik en me vriendin wouden. Maar dat duurde twee uur ong of ander half uur en daarna was ze zeik en zeik nat is dat niet zielig maar als we eerder waren gestopt had ze gewonnen en dat mag ze niet want ze moet wel luisteren..of niet Verward / Verward

I love dipsy lam-lam jaapiej 4-ever lisa best friend 4-ever!:D


peopie

Berichten: 81
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: s-gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 18:57

jawqel rodeo girl ze weet het dondersgoed en ze doet het heel goed altijd en ze snapt me en ze vertikte het gewoon...*LOL*

I love dipsy lam-lam jaapiej 4-ever lisa best friend 4-ever!:D

peopie

Berichten: 81
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: s-gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 19:30

Dipsy die shet heeft goede conditie en heeft maar vijf minuten gelopen dat rondje buiten duurde vijf of tien minuten nou dat is echt niet genoeg!

I love dipsy lam-lam jaapiej 4-ever lisa best friend 4-ever!:D

peopie

Berichten: 81
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: s-gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 19:33

neey maar ik heb uurtje gelongeerd of zo of anderhalf uur maar ze doet het veel vaken hooor en ze doet het top en ik heb ook les van iemand en toen gingen we haar lkongeren en ze zei dat het zo moet duz:))

I love dipsy lam-lam jaapiej 4-ever lisa best friend 4-ever!:D


peopie

Berichten: 81
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: s-gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 19:34


I love dipsy lam-lam jaapiej 4-ever lisa best friend 4-ever!:D

peopie

Berichten: 81
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: s-gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 19:36

hij heeft niet de hele tijd met bijzet hoor maar een half uurtje ofzo mAAR DAARNA GING ZE DE HELE TIJD BOKKEN NAAR JE EN STEIGEREN EN HEEL HARD RENNEN EN NIET LUISTEREN IK HEB HAAR LATEN UITRENNEN EN ZE WOUJ DAARNA NIETS MEER

I love dipsy lam-lam jaapiej 4-ever lisa best friend 4-ever!:D

peopie

Berichten: 81
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: s-gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 19:42

oh sorry dan Verward maar zo ging het wel en weet je nu iets te zeggen een tipje of zo of het goed is of neij:n//////:j

I love dipsy lam-lam jaapiej 4-ever lisa best friend 4-ever!:D

peopie

Berichten: 81
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: s-gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 19:46

mickydo kijk dan ook bij de andere reacties ...... want ik heb het nog uitgelecht moet je maar boven lezen!!!

I love dipsy lam-lam jaapiej 4-ever lisa best friend 4-ever!:D

peopie

Berichten: 81
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: s-gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 19:48

iK HEB OOK GELIJK GESTOPT TOEN ZE BRAAF WAS MAAR DAT DUURDE ZO ONTIEGELIJK LANG\!

I love dipsy lam-lam jaapiej 4-ever lisa best friend 4-ever!:D

peopie

Berichten: 81
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: s-gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 15:03

Heey mensen ik moet effe iets zeggen dit wat ik allemaal zeg gaat over een ander meisje en haar shet heet pipo en die doet dit met haar shet mijn shet heet dipsy en ik ga niet zo om met der hoor maar ik ga proberen dat meisje weg te halen bij die shet zodat die shet een beter leven bij iemand anders krijgt dus ik probeer gewoon iets te doen voor die shet ik ga alle berichten antwoorden die jullie hebben gegeven aan haar laten zien zodat ze ziet hoe erg het is voor dat paardje maar ik weet het ik had het eerder moeten zeggen maar ik durfde het niet sorry het spijt me maar ik probeer alleen maar iets goeds voor die shet te doen!En alles wat ik hier schrijf over die shet is over dat meisje echt waar ik haat dat kind ze moet normaal omgaan met dat shetje ik vind het zo sneu.Die hengstigheid dat zegt dat meisje dat het zo is enz. end at die aanvalt enz. maar als ik der wei inloop doet ze bij my nmiets en bij dat kreng wel...ik weet het ik had het gelijk moeten zeggen!

I love dipsy lam-lam jaapiej 4-ever lisa best friend 4-ever!:D


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, amber15, Astrid_Brann, Berdien, Mark0919, rocky_1995 en 36 bezoekers