Hoefschoenen en de gebruikerservaringen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Hoefschoenen en de gebruikerservaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 13:17

Naar aanleiding van dit topic http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=202702&highlight= ben ik eens benieuwd naar de ervaringen van de gebruikers van hoefschoenen.

Aangezien de meeste bokkers de test in de Bit slecht vinden, kunnen we zo onze eigen ervaringen eens verzamelen en kijken wat daaruit komt.

Zet hieronder jouw reactie neer met daarin:
*Welke hoefschoenen je hebt
*Waarvoor gebruik je ze
*Wat voor hoeven heeft je paard (kwaliteit en vorm)
*En wat je ervaringen er tot nu toe mee zijn


Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 13:22

Zal gelijk zelf maar beginnen Haha!

Ik heb de Easyboot
Ik gebruik ze voor het buitenrijden (meestal over verharde wegen)
Mijn paard heeft vrij steile hoeven. Wel zijn haar hoeven erg hard en sterk.

Ik heb de schoenen nu 2 keer kunnen testen buiten. Beide keren langer dan een uur aangehad. Ze gaan makkelijk aan en zijn goed af te stellen met de skisluiting voor.

Ze liep er gelijk de eerste keer op weg alsof ze ze al jaren had Lachen Ook met de draf liep ze veeeel beter dan wanneer we met blote voeten buiten waren.

Met het uitdoen heb je idd een platte schroevendraaier nodig om de schoen uit te wrikken (gaat best makkelijk). Ik heb van de puntjes in de zijkant van de schoen nog geen beschadigingen gezien op haar hoeven.

Enige minpuntje tot nu toe is dat de schoenen iets gingen draaien om haar hoef, maar ik denk dat dat een kwestie van afstellen.

Al met al ben ik er erg tevreden over en heb al helemaal zin in lekker veel draven buiten met de zomer Lachen


Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 15:46

Vippie schreef:
gebruik je zoekfunctie, ik ga mn verhaal niet voor de 40e keer neerzetten.... zoek op hoefschoen of een van de merken en er gaat een wereld voor je open


Verkeerde been uit bed gestapt of gewoon niet in staat normaal te reageren???

Als je zelf ook de zoekfunctie gebruikt zie je dat ik al eens uitgebreid verslag heb gedaan.

Het idee is alleen maar om nu n.a.v. de test van bit en de reacties daarop van de bokkers centraal in 1 topic te verzamelen als soort gebruikerstest en dat ook eens bij Bit laten weten. De meeste mensen die gereageerd hebben in topics hadden hun hoefschoenen toen net aangeschaft en hebben inmiddels ervaren hoe de schoenen zijn in gebruik.

Als je niet wilt reageren, dan doe je dat gewoon niet.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mirjam79, tienus63 en 109 bezoekers