Deel 2: nu is het afwachten!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Deel 2: nu is het afwachten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-04 12:14

Ik had pas geleden een topic geplaatst over nu is het afwachten [VvdD] Nu is het afwachten....! Nou ik ben gister naar het ziekenhuis geweest want die week daarvoor hadden we afgezegt i.v.m een te drukke dag.
Nou moest ik dus gister 25 februarie om kwart over negen in het ziekenhuis zijn voor mijn pols.
Nou wij moesten eerst een uur wachten voordat we aan de beurt waren Boos! En toen werd ik om kwart over 10 geroepen/opgehaald...ik kreeg dit keer een andere arts en ik had mijn verhaal uitgelegt wat ik telkens aan mijn pols had en dat ik zoveel pijn had.

Nu heeft die arts eerst naar de littekens gekeken (want ik ben geopereerd aan mijn pols en daar heb ik littekens aan over gehouden) en dat zag er allemaal goed uit toen heeft die mijn pols goed nagevoeld en even allerlei dingen gedaan met mijn pols en toen zei die iets waar ik niet zo blij mee was hij zei:

"Dat je had zo´n ernstige breuk aan je pols dat we die goed moesten maken met een operatie normaal gesproken hoort de botten van je pols recht en glad te zijn, maar bij jou lukte dat niet meer en nu heb je in je pols eigenlijk een soort trapje in je pols dat komt omdat je botten van je pols niet meer glad zijn....en je zult altijd pijn aan je pols houden en een physiotherapeut zal niet helpen en ook een operatie zal niet meer helpen...dat je moet nu wel de grensen weten van je pols en als je voelt dat die pijn gaat doen moet je direct stoppen...zoniet dan heb je kans dat je pols eerder de slijtage aangeeft....en als je ouder bent dan krijg je zoiezo slijtage aan je pols".

Nou hier was ik niet zo blij mee, maar ja ze kunnen er niks aan doen en ik moet gewoon de grensen weten.
En zo niet dan heb ik kans dat ik al sneller slijtage heb dan verwacht.
En nu is het ook een kwestie van veel zuivel eten en drinken.

Nou nu is het dus gewoon afwachten tot hoe ver ik kan met alles want met paardrijden moet ik me nu ook aanpassen. Verward

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 12:17

He wat een vervelend nieuws zeg..Maar is er geen mogelijkheid dat ze je pols opnieuw breken en zetten?
Veel sterkte iig ...

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-04 12:18

Nee dat heeft helaas geen zin

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 12:27

Heel veel sterkte Ach gut
Dat is niet zo leuk

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 12:30

Dat is balen zeg Boos! , hopen dat het toch een beetje gaat met paardrijden, veel succes

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 12:58

Wat vervelend zeg. Is het zo erg dat je waarschijnlijk met 1 hand zou moeten rijden?

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-04 18:20

Nou ik kan gelukkig nog met 2 handen rijden, maar ik moet geen sterkte pony hebben die bijvoorbeeld de hele tijd aan het kloten is want dan heb ik niet genoeg kracht meer met mijn rechter hand.
Maar ja ik moet het gewoon een beetje aanpassen, maar toch baal ik als een stekker.