*snif* der Hansel verhuist waarschijnlijk niet mee

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 17:26

Gadverdamme ik zit helemaal te Huilen

Mijn moeder belde net dat haar huis is verkocht. Daar ben ik keiblij mee want nu woont ze in verwegistan (Enschede) en als ze verhuisd is woont ze net 15 km bij ons vandaan. Kunnen we weer gezellig samen naar paardendingen en gewoon eventjes langsgaan ipv eerst 3 uur in de auto of 4 uur in de trein. Ze komt dan in April hierheen.

Maar met Hanseltje gaat het helemal niet goed. Ze dachten eerst dat ze spat had maar op de foto''s was niks te zien. Toen heeft ze fysiotherapie gehad en leek het beter te gaan. Maar nu is ze al bijna de hele tijd kreupel. Buiten loopt ze er nog vaak doorheen maar echt een lange rit gaat niet. En in de ene galop zit ze heel raar en je moet ook alleen maar op linksvoor lichtrijden. En DA weet zo gauw niet wat het is.
Na een tijdje rust lijkt het minder te worden maar in de binnenbak loopt ze sowieso kreupel en nu loopt ze ook gewoon met aan de hand lopen kreupel.
Ik zei laatst al tegen Maurice dat ik me afvroeg of Hansje nog mee zou verhuizen want ik kreeg zo vaak mail van mijn moeder waarin stond dat Hansje weer kreupel was. Maar dat wordt nu dus inderdaad nog de vraag.

Ze gaat nog voor onderzoek naar de kliniek Onder de Watermolen (oid) in Haaksbergen maar ik verwacht er niet zoveel van. Ze loopt al bijna een jaar af en aan kreupel. En nu dus steeds meer. Ze is al 14 en er is vroeger bijna nooit meegereden dus misschien heeft ze het wel al veel langer.

Ik baal hier echt van want Hansje is zo'n schatje en bovenal past ze zo goed bij mijn moeder. Die 2 zijn echt een team.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 17:54

jeetje wat l*llig voor je!
(en vboor je moeder natuurlijk ook!)

wat je beschrijft klinkt overigens wel als spat, vreemd hoor!

nou ja, Jan Greve is een goede v-arts, wellicht kan hij uitkomst bieden!

Succes voor jou en je moeder! (en vooor Hansje!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 18:19

Wij dachten ook echt dat het spat zou zijn maar de DA zag niets op de foto's wat daar op wees. Voor een 14-jarig paard zagen de foto''s er normaal uit dus ik ben benieuwd wat ze er van zeggen in Haaksbergen.

Ik heb het nu voor vandaag echt gehad: heel de dag aan mijn scripie gewerkt omdat ik een kladversie moest inveren. Wil ik net eindelijk naar de manege ligt er een hel plas water in de kelder Frusty
AARGH en uiteraard is Maurice niet thuis maar over een half uur komt en buurman kijken. Het lijkt wel uit de muur te koem. Maar het uurtje dat de binnenbak vrij was vanavond kan ik wel vergeten, GRMBL

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 18:26

Mijn DA zegt altijd dat het logisch is dat je niet alles op foto's kan zien, omdat foto's 2 dimensionaal zijn, en paardebenen 3 dimensionaal. Zit wat in natuurlijk, en zo heeft hij bij veel paarden toch wel ontdekt wat er aan de hand was....

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 19:08

he jakkes wat naar zeg
Huilen hansje ziet er zo schattig uit
sterkte voor je moeder en voor jouw

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 19:11

He gatsie!
Ik heb laatst nog een keer in het Fjordenblad het verhaal van je moeder over Hansje gelezen. Sneu hoor, ze had in hem echt een maatje gevonden.
Wat is dat toch met die paardjes van ons de laatste tijd Frusty Ik hoor bijna alleen maar negatieve berichten van iedereen.

Heel veel sterkte, laat je nog weten hoe het in de kliniek ging? Succes! Lachen

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 20:05

ah getver!! arme hansie zeg... en je moeder natuurlijk ook. het is zo'n leuk stel samen!!
ik hoop maar dat ze toch wat kunnen vinden bij hansje, wie weet kan er dan toch wat aan gedaan worden

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 20:26

Wat sneu voor Hansje! Veel sterkte!
Maar wat jammer voor enschede, want nu hebben we weer 1 paardje minder Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 02:00

Bah, toch niet goed dus... Wat rot joh, 14 jaar is helemaal nog niet oud voor een paard! En zoals je al zei, jouw moeder en Hansje zijn zo goed op elkaar ingespeeld, wat is het dan ellendig als je zoiets moet opgeven...

Hoop echt voor je dat ze in Haaksbergen wat kunnen doen. Zoals Tender al zegt, dat is de praktijk van Jan Greve (pa van springruiter Willem Greve) en dat is een hele goede veearts. Even terzijde: de Watermölle is ook bekend als dekstation van o.a. Voltaire, misschien komt dat je bekend voor? Als kliniek hebben ze een goede naam, die mensen zijn 24 uur per dag met paarden bezig. Ik blijf dan ook hoop voor jullie houden!