Goa + Supernieuws

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Astragirl

Berichten: 2717
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Westvlaanderen, Belgïe

Goa + Supernieuws

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 19:41

Allereerst Goa, ben in Gent gaan kijken in de middag op de laatste dag. Het was echt héél héél mooi. Dacht eerst dat de piste klein was maar als die paarden bezig zijn valt dat goed mee. (lees verzamelde paarden lol)
De dressuur was echt prachtig gedaan met die friezen en andalusiers, mooie beesten tussen. Van het verhaal verstond ik geen snars, ik ben dan ook geen ras echte 'hollander' lol. Maar ik kwam natuurlijk voor de paarden. De mannelijke showacteurs vielen nogal tegen... Scheve mond kortom, een hele leuke namiddag beleeft! Jammergenoeg geen fotos omdat je geen flits mocht gebruiken, grrr
En dan het super nieuws= Mijn mama heeft beloofd om binnen 2 en half jaar als mijn studies hopelijk afgreond zijn een paard helpen te bekostigen! Heb nu eindelijk iets om echt naar uit te kijken en van te dromen. (al 18 jaar mee bezig) Ben stiekum alle paarden verkoopsites aant afschuimen, gnagna Haha! *LOL*

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:50

leuk, zo'n vooruitzicht OK dan! ! wel een ietsepietsie vroeg om al op paardenjacht te gaan, maar jij hoopt natuurlijk stiekum dat je moeder al eerder ja zegt hé Tong uitsteken Cool !!

Peche

Berichten: 45
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: opeinde/almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:56

Ik ben afgelopen zomer naar goa geweest in groningen en het was een hele mooie show, ik had er foto's van gemaakt en in mijn pc gezet, en nu vond ik ze per toeval weer. (dacht dat ze weg waren ivm. virus van paar maand geleden
dus....
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ANGEL ON CLOUDS

loonie
Berichten: 660
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: zo.Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:07

ooooooooooo cool ebn er ook heen geweest vond het te gek

Astragirl

Berichten: 2717
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Westvlaanderen, Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 20:11

ingeo schreef:
leuk, zo'n vooruitzicht OK dan! ! wel een ietsepietsie vroeg om al op paardenjacht te gaan, maar jij hoopt natuurlijk stiekum dat je moeder al eerder ja zegt hé Tong uitsteken Cool !!


ja, natuurlijk, Cool Vingers aflikken
maar ben het echt beu om heen en weer te hotsen tussen dure en verre manèges en om jan en allemans paarden in te rijden en dan er niet meer op te mogen Boos!
waw, dat zijn echt mooie fotos ervan! mijne gingen allemaal onderbelicht zijn denk ik.

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:33

Ik wilde ook zo graag heen ... Boos! maar nee, het mocht niet baten Schijnheilig

Leuk zo een vooruitzicht ! ben heel benieuwd wat er uiteindelijk uitkomt Knipoog