Mijn paarden moeten weg.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Mijn paarden moeten weg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 18:37

Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen
Sorry maar moet het echt even kwijt:

Ik heb samen met mijn zus 2 paarden Evita en Funny. Omdat mijn zus nu ze werkt en studeert niet veel tijd meer heeft (lees: geen) zou Evita al weg gaan. Dit is natuurlijk niet leuk maar deze klap kwam voor mij niet zo hard omdat het meer mijn zus d'r paardje was. Maar nu.... Scheve mond Scheve mond
Moet MIJN paard Funy dus ook weg Verdrietig
Omdat het allemaal een beetje te duur wordt voor mijn ouders (financieele problemen) en Ik teveel last heb van mijn Reuma Scheve mond hebben we bes;oten dat ze ook weg moet Huilen Huilen Huilen Huilen Ik heb ze hier op bokt gezet met de hoop dat een lieve bokker (of 2 bokkers) ze over wou nemen zodat ik iedere dag kan horen hoe het met ze gaat Bloos
Dus bokker willen jullie nog 2 super mooie en lieve paarden Huilen ?

In mijn profiel:
Evitatje staat te koop....
Kijk in mijn pro NIEUWE foto's.


pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 21:44

animals schreef:
Helaas mag ik er geen paarden meer bij, maar ik vind het echt balen voor je dat het zo moet eindigen...kun je niet kijken of het bij familie ofzo kan????
Maar misschien ken ik er nog wel een paar mensen die paarde willen en die zijn heel goed voor ze, maar dan moet ik wel meer informatie hebben ovetr hoe groot ze zijn en hoe oud en wat ze kunnen en wat de gebreken zijn..heb je e.v.t nog foto´s?


hey hey ik heb foto's in mijn profiel ook op http://groups.msn.com.deGroenheuvel dan naar afbeeldingen en de map Funny en Evita ALLE info over evita vind je o http://groups.msn.com/Evitapony

Gebreken hebben ze niet als je medich bedoeld.
Op stal valt Evita wel haar buurman aan en Funny wordt nerveus als ze niet tussen 2 geblindeerde schotten staat (dat ze haar buren niet ziet) dan gaat ze weven en reageert ze het met rijden af. VERDER zijn ze heel lief. Funny staat bij ons tussen schotten ze heeft alleen aan de voorkant tralies dus ze heeft er geen last van. Als je meer wilt weten moet je maar even Pb-en met wat je precies wilt weten want van de zenuwen weet ik het even niet meer Scheve mond

In mijn profiel:
Evitatje staat te koop....
Kijk in mijn pro NIEUWE foto's.


pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 15:42

Vraagprijsen:
evita: 1400 euro
Funny 4000 euro
omdat het dikke vriendinnen zijn mogen ze samen voor 4000 euro weg.

Er kan altijd geboden worden. prijs incl zadel en hoofdstel.

In mijn profiel:
Evitatje staat te koop....
Kijk in mijn pro NIEUWE foto's.

pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 18:05

Had vandaag weer een lekker circus... Ik ging naar Funny toe om zeker nu ze weg moet wat leuks met haar te gaan doen. Eerst lekker gespeeld in de losgooibak na een uur was het resultaat dat ik bek af was en zij natuurlijk had gewonnen! haha die slimmerd wint altijd! we zaten allebei onder de modder dus eerst even afgeborsteld daarna lekker zonder zadel gereden een half uurtje en ze was heel braaf. Snel de spuitplaats in want we leken nog steeds op modder monsters. maar toen kwm het.. het werd drukker op de manege en ik kreeg iedereen op me dak dat ik me paarden ga verkopen.. sommige mensen snappen er ook NIKS van! majah heb me lekker vermaakt met m'n paardje.

In mijn profiel:
Evitatje staat te koop....
Kijk in mijn pro NIEUWE foto's.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers