Nieuwe auto gekocht!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Nieuwe auto gekocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 09:59

Wij waren al een hele tijd aan het rondkijken voor een nieuwe wagen die zwaar genoeg is om de trailer te trekken. Wij wilden heel graag aan de 4X4 maar die dingen zijn zo ontiegelijk duur... . Echt niet normaal meer.
Dus we hebben echt lang rondgekeken en afgelopen zaterdag hebben we toch de stoute schoenen aangetrokken en zijn naar een 4X4 zaak gereden om daar wat opties te bekijken.
En we hebben onze keuze kunnen maken OK dan!
Wij zijn de trotse eigenaars geworden van een Hyundai Galloper, ook nog eens met paardjes aan de zijkant en op het reservewiel achterop Cool Haha!
Het is een Metallic groene wagen van 4 jaar oud en met alles erop en eraan! Volgende week is ie klaar want er moesten nog wat aanpassingen gebeuren. Wij wilden graag een grote laadruimte i.p.v. 7 zitplaatsen dus dat wordt deze week aangepast.
Ben helemaal blij. Ach gut
Binnenkort op concours met onze nieuwe bolide *LOL* Tong uitsteken

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain


Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 10:19

Dankjewel Carola!!!!! Het is ook echt een mega stoere bak! Ben er helemaal blij mee Knipoog

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 12:10

Ja, deze was ook erg duur en eigenlijk was dit niet het budget wat we voor ogen hadden. Maar na lang getob en gereken toch maar besloten om een jongere 4x4 te kopen en dus duurder uit te zijn. Hopelijk hebben we daar wel langer en meer plezier van.
Ik vind het ook echte paardenauto's. Wij hebben altijd een zware personenwagen gebruikt maar die trek je vroeg of laat allemaal kapot op zo'n trailer. Wij hadden een 2.2 diesel XM Break, die mag 2300kg trekken. Daar hebben we 2 jaar mee gereden en die zou de last aan moeten kunnen maar nu na 2 jaar blijkt dat de hele versnellingsbak kapot is getrokken. Die wagens zijn nou eenmaal niet gemaakt om veel en zwaar te trekken. Een 4x4 wel. En daarbij vind ik het ook nog een super stoere auto's om te zien Knipoog

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 13:49

Weet je wat het mooie is van de Galloper Farichta. De onderdelen zijn Mitsubishi onderdelen. In feite is een Galloper een versie van de Mitsubishi Pajero, alleen zijn de uiterlijke kenmerken een beetje anders. Carrosserie en motor zijn echter identiek. Aangezien wij deze wagen bij een Mitsubishi garage kopen hebben we natuurlijk geinformeerd naar onderdelen in geval van stukken. In dat geval worden er Mitsubishi onderdelen geleverd. Het zou dus goed moeten zitten... hoop ik in ieder geval! Onderhoud wordt jaarlijks bij deze garage uitgevoerd, tevens reparaties en ik heb zelfs nog 2 jaar garantie op de wagen.

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain


Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 14:43

Marrie: ik rijd er zo'n 3-4 keer per week mee. Twee keer per week naar de les en eventueel ook nog een ritje naar de binnenbak als het te slecht is om thuis te rijden. Daarbij komen ook nog 2 tot 3 concoursen per maand. Dus het gaat niet over een aantal keer per jaar trekken maar echt wekelijks, bijna dagelijks gebruik.

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, KDonna, lonniejj en 36 bezoekers