wie kent/ rijdt hier op de hollandsche manege??

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Billy

Berichten: 20690
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 20:03

Ik heb bij Filip gereden toen hij nog in barendrecht een manege had. Hij had altijd een hele grote mond over mijn paard, ik moest dit en ik moest dat....
Tot hij er zelf een keer op ging Haha! hij kreeg het paard voor geen meter vooruit. Ook moest ik met galopperen altijd met Bill in het midden staan, en kon ik daarna in m'n eentje galopperen Party!!
Na die ene keer is hij nooit meer op Bill gestapt, en had hij er toch wel respect voor dat ik Bill elke week er weer heen reed (bijna een half uur door het dorp) Maar goed, ik ken Filip dus wel, maar de Hollandsche Manege niet. HIj had toen een vrouw die altijd aangeschoten of dronken was, en een vriendin, die echt een Pokkewijf was. Ik hoop voor hem dat hij die heeft gedumpt }>

Goedgekeurd onderschrift :)


Billy

Berichten: 20690
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 20:52

Een zwarte heks, Armanda, wij noemden haar altijd Armada, omdat het altijd oorlog was met haar in de buurt.
Ik stond net op mijn stal, en had mijn paard bij een zooi paarden in de wei gezet, toen vond zij dat Bill die van haar in elkaar sloeg, de wondjes waren al een week oud, terwijl hij daar 1 dag stond Frusty
Verder gaat het verhaal dat Filip onverwachts langskwam en dat zij met de hoefsmid in bed lag }>

Maar goed, Armada, zei dus op een gegeven moment tegen mijn stalhouder :"Billy eruit of ik eruit"en zij was degene die ging Schijnheilig

Goedgekeurd onderschrift :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lucy_121, SemrushBot, Vitas en 29 bezoekers