Gisteren PAVO-info avond bijgewoond

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-01 19:57

Gisteren heb ik een PAVO-info avond bijgewoond. Was best wel interessant. Veel theorie, maar goed te begrijpen.
Wat wel mooi was is dat Laiser dus weer een uitzondering is. Er werden een paar voorbeelden gegeven, maar die kwmanen bijna niet meer voor. En ja hoor mijn Laisertje heeft het weer gehad.
Ook een gaskoliek in de herfst vond de man een beetje vreemd, maar hij dacht dat het er misschien aan kon liggen dat ze nu ipv een uur of 12 naar buiten nu maar een uur of acht naar buiten gaan. En dat hij dus niet veel activiteit in zijn blinde darm heeft.

En ook zwarte piet en Sinterklaas kwamen nog eventjes langs.
PAVO zal eens gaan kijken of ze ook iets speciaal voor het paard van de sint kunnen maken zodat hij niet te snel uitglijdt op de daken.

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 11:51

Leuk zeg... lijkt me altijd interessant!
Ook leuk dat Sint en Piet nog even langs kwamen...

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-01 18:30

Heel leuk was het dat piet en sint nog even langs kwamen. Alle mensen, zelfs de "stoere" mannen hebben nog een sinterklaasliedje gezongen.
Ik wist dat ze zouden komen, De piet zorgt namelijk in het normale leven voor de paarden bij ons op stal. En dan is het heel leuk om andere mensen te horen, van volgens mij is het die en die, of is het misschien ...
Party!! Party!! Party!!