en toen wassie weg |( mn kleine stippie..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

en toen wassie weg |( mn kleine stippie..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 15:01

Ik had zelf die mensen stipje laten zien (baasje had dat gevraagt want die moest zelf weg) en die mensen waren toch wel geinteresseert. Dus aanbetaling gedaan en hij was verkocht Scheve mond Gelukkig mocht ie nog een aantal weekjes blijven, maar vandaag was het dan zover. Hij moest weg Huilen
Vanochtend nog snel wat foto's geknipt, en maar wachten tot de trailer kwam. Toen ie er eindelijk was gingen die mensen eerst mee naar binnen, dus kon ik nog wat met stip knuffelen. Het is ook zo'n scheetje he Lovers
Het leek wel of hij het begreep, hij beet niet, maar hij likte heel mn jas af, en mn gezicht. Voor mij voelde dat als een afscheid van hem.
Daarna was het tijd om afscheid te nemen van zn vader, die dus echt flink over de zeik was omdat stip zo ontzettend vervelend is tegen hem Haha! en mama nog een kus en een laatste slokje melk en toen de trailer op.
Hij ging er zo braaf op Lovers stoere vent dat ie is. Hij hinnikte nog wel en bianca hinnikte terug, maar zo gauw ze eten had was het over.

Ik zal hem zo missen, hij is zo ontzettend lief Scheve mond Hij heeft nou iig een leuk baasje, die hem over 3 jaar gaat inrijden. Hopelijk kan ik nog eens komen kijken, hij gaat naar zuid limburg dus dat is nog te doen.
Ben wel blij dat ik goed afscheid heb kunnen nemen, en ben ook blij dat ik die baasjes 'ken'. Hij komt zeker goed terecht

Voor doris en bianca is het niet verkeerd dat ie weggaat. Bianca heeft geen manen meer over en is helemaal ingezakt en afgevallen (te veel!) door hem. Doris werd echt scheitziek van zn gespeel heel de tijd, Stip wilde constant spelen maar doris had daar niet zo'n zin in.

sorry ik moest het echt even kwijt Huilen

zal deze week nog wat foto's op itp gooien Verdrietig


xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 19:11

Dankje, hij was niet van mij hoor, het was het veulen van bianca (verzorgpony)
Ze heeft gewoon geen ruimte om een jonge hengst er bij te hebben, helaas kon ik hem ook niet kopen Scheve mond
Maar hij heeft een goed baasje gekregen, die overigens net een kindje hebben die dus met stippie opgroeit Lovers


xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 19:25

Oke thnx mir en elke!
Ja echt erg dat ze verkocht worden, maar van stip kan ik het nog wel begrijpen. Hij is gewoon strontvervelend en voor bianca gaat het zo echt niet meer. En het stond natuurlijk al vanaf het begin van dat ze drachtig was vast dat het veulen waarschijnlijk niet kon blijven Scheve mond

Niet dat het er minder erg van wordt, zeker niet Huilen Elke keer als er 1 weggaat denk ik nog meer: Starlight blijft echt voor altijd!

Ik heb het mailadres van die mensen, heb alleen nog niet gemailt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aaidaa, ikkedus, nick_en_ik, Unicorn79 en 92 bezoekers