Fonsje en Pipo gaan verhuizen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Fonsje en Pipo gaan verhuizen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:28

Al enige tijd was ik op zoek naar een nieuw huis. Enkele maanden geleden ben ik beroofd voor mijn huis en mijn auto is al meerdere keren gesloopt. Een echt lekker fris buurtje dus Haha! En daarnaast heb ik geen tuin of iets. Dus het werd tijd om eens actief op zoek te gaan naar iets anders!

Dus ik had enkele maanden geleden al een keer een advertentie geplaatst op marktplaats. En ik ben driftig op koopwoningen zoektocht gegaan. Maar het wilde maar niet lukken, de huizen die ik kan betalen vind ik lelijk, en vaak vond ik de buurt ook niet echt wat. Echt slecht verdienen doe ik niet, maar tegenwoordig kan je amper wat leuks voor 2 ton kopen Huilen

Gisteren werd ik gebeld door mensen uit Voorthuizen ( ja bij Steef Haha!) die hadden een bakhuisje bij hun boerderij die ze graag wilde verhuren. Dus ik ben gelijk gaan kijken. Tot mijn verbazing hadden ze zelf ook paarden en 4 boxen, buitenbak, paddock, weiland en supermooie stal. En het huis lag tegenover het bos.

Na een rondleiding te hebben gehad door het bakhuisje, was ik gelijk verliefd. De inrichting is werkelijk verschrikkelijk maar het huisje zelf is zo leuk en schattig. Gewoon een heel klein wit boerderijtje!!!

Gelukkig zit er wel een mooie nieuwe keuken in, een splinternieuwe grote badkamer met bad en alles erop en eraan. Verder 2 slaapkamers een woonkeuken en een woonkamer met schouw en zo oud kacheltje erin. Verder wel totaal geisoleerd en cv.

Dus ik zou vandaag bellen of ik het wel of niet zou doen Haha!:D Ik heb braaf besloten om niet te impulsief te doen, maar gewoon rustig een nachtje erover te slapen. Steef nog even gebeld voor wat meer inside info. En die vertelde mij dat als ik lid werd van de vereniging dat ik dan het hele jaar door gebruik kon maken van de binnenbak die 5 minuten stappen was!

Dus ik heb gebeld vanmiddag, en Fons en ik gaan dus per 1 april verhuizen!

Eindelijk lekker het paard aan huis. De katten zijn vast blij die kunnen hier heerlijk buitenspelen. En ik kan zomers heerlijk buiten in de tuin zitten en het allerleukste................ik word straks gewoon wakker van de vogeltjes Haha!:D:D:D

Moest het even kwijt Haha!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:38

Nou ik word haast jaloers, het klinkt geweldig zoals je het omschrijft Bloos!
Gefeleciteerd met je nieuwe stek dan maar! Haha!

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:42

Jeetje klinkt echt super !
*jaloers*
veel plezier in je nieuwe stulpje

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:44

Toppie, housewarmingparty Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:46

Franske schreef:
Toppie, housewarmingparty Tong uitsteken


Ja Frans........van de zomer big bbq Haha! Eerst bij Saluut en dan later bij mij Haha!

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:46

Gefeliciteerd, dat zijn de betere stekjes om te wonen OK dan!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:50

Fantastisch, dat klinkt echt als een droom OK dan!
Ik hoop dat je er met veel plezier woont.....maar dat kan haast niet anders Haha!
Heel veel plezier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:53

1 woord:
Waaaaaaaauw!!!



Dat klinkt echt geweldig
Veel plezier en geluk in je nieuwe huis.

kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:55

Gaaf joh!!! In voorthuizen!! Daar woont familie van mij ook in een schitterende boerderij al zeg ik het zelf! Maar hoe ga je dat met je werk doen dan??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:56

Tja ik leef ook nog wat in de Waaauuuw wereld Haha!:D

Maar over 2 jaar heb ik minimaal 2 paarden die op stal moeten staan. Pensionstalling in de omgeving Gooi is dan gewoon niet te betalen. Tenminste als ik daarnaast nog een beetje leuk wil leven niet. Dus vandaar dat deze stap wel noodzakelijk was Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:59

kippie17 schreef:
Gaaf joh!!! In voorthuizen!! Daar woont familie van mij ook in een schitterende boerderij al zeg ik het zelf! Maar hoe ga je dat met je werk doen dan??



Ik werk voor 50% in Amsterdam en voor 50% in Zoetermeer. Vanaf Hilversum is beide beroerd te doen. En vanaf Voorthuizen is het een kwartiertje langer, dus dat valt mee Haha!

Vanaf de zomer word het of alleen Amsterdam of Amsterdam en Utrecht. En Amsterdam is goed te doen vanaf Voorthuizen.

Dus het is voor een paar maanden even zwaar, maar vanaf van de zomer is het heel goed haalbaar.

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:07

lekker joh, kun je ook eens de bossen van de veluwe onveilig maken

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:09

Gefeliciteerd, bij welke vereniging wordt je dan nu lid?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:11

Samsam schreef:
Gefeliciteerd, bij welke vereniging wordt je dan nu lid?



Uhh geen idee nog Bloos Bloos Dat is iets voor straks. Ga ik mij nu nog niet druk om maken. Steef weet mij daar vast wel in te adviseren Haha!

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:13

Pipo schreef:
En die vertelde mij dat als ik lid werd van de vereniging dat ik dan het hele jaar door gebruik kon maken van de binnenbak die 5 minuten stappen was!


n.a.v bovenstaande!! was ik nieuwsgierig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:15

Ja ik ook Haha!:D Maar ik heb niet om namen gevraagt. Maar Steef weet waar het is dus vandaar dat hij mij dit kon vertellen. Maar namen weet ik niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:16

lijkt me echt heerlijk, wordt bijna jalours! wat een verandering na zo'n rare buurt zeg! gefelictiteerd!

Ipsilonka

Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:18

Gaaf zeg zo'n kans!! Helemaal te gek!

Ben jaloers op je!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:21

Feli meid.!!! Wanneer gaan we bosritje maken??? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:22

Fasel schreef:
Feli meid.!!! Wanneer gaan we bosritje maken??? Haha!


Zodra Fonsje daar aan toe is Haha! Maar in mei of zo:? Anders kan ik ook nog wel een ander paard meenemen hoor!

Maar alleen het idee al, dat je even na het rijden in het bos gaat uitstappen! Heerlijk, kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst een buitenrit heb gemaakt. Dat is volgens mij 3 jaar geleden met de Holland merrie.

Fitzroy

Berichten: 25098
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:33

Echt ontzettend leuk voor je, ik ben jaloers Knipoog

En wie weet worden we over een tijdje wel 'buren'

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:36

klinkt suuuuuper goed Haha!

ben benieuwd naar de foto's! en ik nodig mezelf maar alvast uit voor de housewarmingparty Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:39

Renske20 schreef:
klinkt suuuuuper goed Haha!

ben benieuwd naar de foto's! en ik nodig mezelf maar alvast uit voor de housewarmingparty Schijnheilig



Je bent van harte welkom hoor Haha!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:45

Pipo"]
[quote="Franske schreef:
Toppie, housewarmingparty Tong uitsteken


Ja Frans........van de zomer big bbq Haha! Eerst bij Saluut en dan later bij mij Haha!
[/quote]

Maar voor je bij mij kunt bbq-en Fransje zul je eerst even flinke je handen (spierballen) uit de mouwen moeten steken ~~}> !!!! Ik heb namelijk nog flink wat dozen, bank, tafels, stoelen, tuinset etc die verhuist moeten worden! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:48

Ja Frans...........en dat is over twee weken. En dan kan je over 4 weken nog even bij mij helpen. En dan gaan we daarna BBqen Haha!:D

En wat mannenkracht kan ik altijd wel gebruiken!