groepskorting Efteling

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-01 10:19

Op de site van de Efteling vond ik onder het kopje 'Entreebewijzen' de mededeling dat groepen van minstens 20 personen per persoon fl. 35,- betalen in plaats van de normale toegangsprijs van fl. 42,-.

Omdat ik niet weet wat ze precies onder 'groepen' verstaan (clubs, scholen etc. of ook gekken zoals wij die elkaar nog niet eens allemaal in het echie kennen Tong uitsteken ), heb ik net geprobeerd te bellen naar de Efteling. Helaas heb ik daar zo'n 20 minuten in de wacht gestaan. Ik probeer het later nog wel eens, en anders mail ik ze wel. Groepskorting zou wel heel mooi zijn!

O ja, parkeren is trouwens fl. 10,- per dag, het totaalbedrag daarvan kunnen we dan wel met z'n allen delen.

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 10:26

De eftefing wordt steeds duurder zeg!!!!!!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-01 10:35

Yep, 10 jaar geleden kon je nog voor 25 piek naar binnen. Maar ja, alles wordt duurder... Boos!

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 10:45

ja dat is waar, laatste keer dat ik ging was het nog 30 ofzo

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 10:47

Ik heb ooit een weekendbaantje bij het Noorder Dierenpark gehad en daar werd onder groepskorting gewoon een groep van 20 personen verstaan. Dat kon dus ook een groep zijn van 20 bij elkaar gezochte mensen...
Ik denk dat dat bij de Efteling ook zo is.

Ik vind het nog steeds jammer dat de Efteling zo ver weg is. Als ik mee zou gaan, zou het mij alleen aan reiskosten zo'n honderd gulden kosten... en daar komen dan nog de andere kosten overheen: entree, eterij en wie weet wat nog meer.
Ik twijfel dus nog steeds. Het lijkt me echt hardstikke leuk om jullie allemaal eens te zien, maar ik weet niet of ik het wel kan bekostigen. (hierbij ook denkend aan zuinig doen ivm huis en evt aanschaf Muus...)

Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 11:07

hihi behalve als je een camper hebt we gingen laatst met de camper omdat we met heel veel mensen gingen hadden we dat ding gewoon bij de bussen gezet gewoon gratis hihi hij is ook 7mtr lang

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 11:08

tjee ja zeg dat is behoorlijk prijzig vor jou. waarom is het zo duur?? is het openbar vervoer voor jou zo duur dan?? waar woon je dan?? het zouwel jammer zijn als je niet mee gaat!!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 11:11

zo zit ik ook Kitty. als ik met niemand en zijn OV mee kan reizen, moet ik de volle pond betalen. aangezien ik ook graag naar het NK in nijmwegen wil in Juni, en een week ervoor feest bij ons in 't dorp is, weet ik niet of ikhet allemaal kan halen.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 11:13

Ik woon in Groningen. Ik zou lekker het hele land door mogen toeren, aangezien de Efteling bijna aan de grens van Belgie is... Ik heb nog niet nagekeken hoeveel het precies gaat worden, maar heel wat jaartjes geleden was een retourtje Amsterdam al iets van 70 gulden.
Het zal ook wel iets onder de 100 zijn, maar ik houd er toch rekening mee dat het daar wel in de buurt komt...

Daarom was ik ook voorstander van een ander pretpark, meer centraal gelegen.

Als er trouwens meer noordelingen meegaan, zouden de autokosten eventueel gedeeld kunnen worden. Dan zouden we toch nog wat goedkoper uit kunnen. Maar dan moeten er wel drie noordelingen mee gaan...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 11:21

Al is er maar iemand die je halverwege een lift kan geven zou het mooi zijn. Weekend retour bestaat dat nog ??

Een week van te voren wil ik daar een bericht over plaatsen zodat we dat goed kunnen afspreken. We moeten voor de groepskorting ook goed verzamelen anders gaat het mis.

Het is nu wat vroeg omdat af te spreken toch??

Gr Pris

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-01 11:21

Dagretour Groningen-Tilburg:

Zonder korting fl. 78,50
Met korting fl. 47,-

Samenreiskorting: als jullie met meerdere mensen tegelijk reizen en eentje daarvan heeft een Voordeelurenkaart of een OV-studentenkaart, dan mogen er op dat traject behalve degene met de kortingskaart nog 3 mensen mee voor de kortingsprijs.

Maar je bent nog minder geld kwijt als je met z'n vieren of vijven een auto deelt. Lachen

BTW: Weekendretour bestaat nog. Maar ik heb begrepen dat je dan niet op dezelfde dag heen en terug kan. Toen ik dat een keer wel deed, werd de conducteur boos, want daar was een Weekendretour niet voor bedoeld. Zo'n Weekendretour is trouwens even duur als een gewoon dagretour.


_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-04-11 11:23 ]</font>