gevallen in galop deel2

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ghisje
Berichten: 538
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: op de grens van het land

gevallen in galop deel2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 16:47

Zoals ik eerder deze week schreef ben ik vrijdag onderuit gegaan met Jacks vanuit de galop en heb daarbij een klap van achterhoef tegen mijn cap gekregen.
Ben eergister eindelijk maar eens naar de huisarts gegaan. Die vroeg al waarom ik zolang gewacht had, want ik blijk een ontsteking te hebben in mijn achterhoofd op de plek waar ik geraakt ben. Zit nu onder de ontstekingsremmers om het niet verder te laten gaan. Zegt hij heel droog dat ik wel moet blijven sporten om mijn spieren los te houden maar me wel rustig moet houden. Jaja Schijnheilig zeg dat maar eens tegen mijn paardje. Die avond heeft hij super braaf gelopen, maar ja hoor de volgende avond hij had hij weer eens een hele dolle bui. Zat nog niet eens in het zadel na het opstappen en meneer denkt ik ga maar eens bokken. Bij A dacht hij nu is het genoeg en leg haar hier maar neer. Dus daar lag ik weer zand te happen Ziek en meneer een leut, die was aan het racen door de bak. Gelukkig kon er iemand hem opvangen en is er gelijk opgesprongen en heeft hem verder gereden dat uur. Kon ook niet meer, heel mijn arm en kont helemaal blauw. Geloof niet dat de huisarts dit bedoelde met rustig houden. Maar ja vanavond gaan we gewoon weer erop en aan de slag, eens zal ik winnen.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 16:51

Veel beterschap
Misschien dat je een ander rustiger paard kunt rijden? Want bewegen is indd wel belangrijk, het moet niet stijf worden...

ghisje
Berichten: 538
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: op de grens van het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 16:57

Ik heb gister al een manegepaard gereden, maar dat is het probleem als je een eigen paard hebt waar veel mensen niet op kunnen rijden omdat hij nog erg jong en onervaren is. En als je ze al vindt durven ze er niet allemaal op. Ik heb heb al een keer gelongeerd ipv rijden, maar hij zal toch ook moeten lopen. Ga hem wel eerst longeren en kom dan later in de les, dan is hij al wat rustiger.

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 18:15

Wat vervelend voor je,
hopelijk gaat het vanavond wel goed
Beterschap!!