vast op rechts?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-01 16:55

Eh, vast op rechts maar op links?
Mijn oplossing: gewoon veel vragen, meer vragen, harder vragen etc, op die moeilijkere hand. De andere hand af en toe ook doen om lekker eventjes ontspanning te hebben, en dan weer vrolijk verder vragen. Hoppa!

Laudine

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-01 12:28

Haai,
Sommige paarden doen het heel geraffineerd (Joop!). Die lopen lekker, maar niet helemaal, ga je vragen, en dan neemt hij ook de druk wat meer... Nah, aan het eind vind ik hem zwaar en dan mag ik niets meer doen met links... Dan werk ik hem eventjes in stap en tralalalalala: hij doet het weer. Dat werkt bij hem beter, als hij in draf is, dan gaat hij sneller rommelig lopen... Eind van het liedje is dat ik hem in draf niet kan verbeteren. Maar is hij in stap goed lekker nageeflijk, dan kan ik alles met hem, en dan moet ik gewoon zorgen dat ik hem de kans niet geef. Hij pakt niet in één keer de druk, hij bouwt het op, en omdat ik nu ook nog eens met een RSI arm zit (links, door vanalles) heb ik minder kracht en minder gevoel. Feest voor de rotzak dus!

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-01 14:02

Als het goed is kun je quoten (zit een knopje) maar dat doet het NIET.... Vork Bij mij dan... Of dat aan mij ligt (ik klik alleen maar!) of aan iets anders weet ik niet....


Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-01 17:01

Behalve Voltrack. Dat is echt een kreng in de dressuur. Wil niets. En dan komt het bos en dan opeens is hij alleen maar jolig en fripsig. Kan ik niet tegen. Alsof hij het rook leerde hij in één week alles op wielen kennen en interesseerde het hem verder niet. Heel irritant....
Jopie is lief en errug slim vind ik hoor. WEet zich overal uit te draaien, en als hij op niveau is (lees: ik hem vaker rijd) dan leert hij in één keer een nieuwe oefening als het moet. Niet alles, maar appuyeren heeft hij toch heel snel geleerd. En Lot is toch ook superlief Kim? Hoe snel die leert, dat is niet normaal...
Domme paarden bestaan niet echt vind ik hoor. Hercules is echt dom (weet niet dat in de trailer gaan betekent: bos JOTTUM), maar hij leert een aantal dingen gewoon snel. Paarden leren snel als ze het zelf leuk vinden. Vol vindt/vond dressuur gewoon NIKS, en dus deed hij het niet. Tot hij mij een bijna hek ervaring cadeau deed. Toen werd ik zo boos. Heb er al eens tussen gezeten, dat flikt geen enkel paard me meer. Toen leek hij opeens eieren voor zijn geld te kiezen. Wel slim denk ik dan... En hij was vandaag echt LIEEEEEEEEEFFFF....

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Mirjam en 125 bezoekers