Plons is water....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Plons is water....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 00:08

Vanmiddag maar eens even lekker fanatiek aan de slag geweest met Gently. Lekker in de trui in het zonnetje. Echt even vakantiegevoel op een paardenrug. Na een klein uurtje lekker fanatiek rijden kreeg ik ineens het idee om even lekker door het water te stappen ipv afspuiten. Briljant idee Mijn paard vindt het altijd heerlijk dat gespetter in het water maar ik wou er dus gewoon alleen maar even doorheen stappen. Normaal is de waterstand ongeveer tot aan de knie van mijn paard. Nou heeft het de laatste tijd nogal geregend... (je voelt hem aankomen Haha! ) Ik stap nietsvermoedend het water in en let eigenlijk niet echt op hoe hoog het water staat.... Paard stapt vrolijk door en staat ineens tot aan de borst in het water.... en ik had geen rijlaarzen aan Haha! Haha! Tot over mijn enkels erin en koud dat dat water toch was.... Ikke gauw de knietjes tegen elkaar en paard er snel weer uitgestuurd maarja, toen was het kwaad al geschied. Brrrr, heb nog steeds kouwe voeten.

Domme actie weer, typisch iets voor mij... Tong uitsteken

Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 00:17

hahaha,dat kon een actie van mij zijn!!!
Ik had je gezicht wel eens willen zien!!
Volgende keer iets beter opletten??!! OK dan!

appie_rulez

Berichten: 1177
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 00:17

haha... jammer dat daar geen foto's van zijn Haha!

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 01:07

Was blij dat er niemand stond te kijken. Overigens ben ik er ook al eens languit met paard en al in gedoken. En daar stonden dus wel mensen bij... Die lagen helemaal in een deuk, ik ook trouwens, ben nog nooit zo comfortabel met paard en al tegen de vlakte gegaan. Het water was wel warm toen, anders had ik het waarschijnlijk een stuk minder leuk gevonden.

Ik zou het toch met gemak moeten leren: water word ik altijd nat van, ik hou het nooit droog... (ja, hooguit op de pont ofzo) Zelfs een tuinslang hanteren staat al garant voor nattigheid.

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 01:30

Haha zo ben ik ook! Dit had mij ook kunnen overkomen. Gewoon een paard afspuiten is voor mij al een hele klus. Het kost me namelijk echt moeite om dat zo te doen, dat ik zelf droog blijf!

Ik had je gezicht idd ook wel willen zien! Denk je er makkelijk af te zijn...

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 11:40

haha zie het helemaal voor me Haha!
jammer dat er geen getuigen waren met fotocamara Tong uitsteken

birdy
Berichten: 10
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:01

Dat klingt net als ikke idd jammer dat er geenfotos van zijn!!!

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:06

Haha en je pony stapt maar door Tong uitsteken Had hij/zij het niet koud?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 21:35

Bbbrrr, zal idd behoorlijk koud zijn geweest (zoekt verkleumde smiley).
Maar stiekum vind ik het best grappig, geen beter vermaak dan leedvermaak Schijnheilig

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 22:14

whahah ik zou je gezicht wel willen zien Haha! jammer dat er geen fotos zijn Schijnheilig

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 22:16

Whahaha.. slim hoor Tong uitsteken

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 22:47

Hihi! Arme jij!
Ik ben ook al eens in het water met mijn toenmalige verzorgpony onderuit gegaan. Zo'n waterlandig is inderdaad zacht, zolang je uit de buurt van de hoeven blijft!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 23:54

hihi, arme jij Haha!
Zou ook wel een actie voor mij zijn.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 00:37

en boem is ho, kwam de fjord vandaag achter bij ons op stal,

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 00:43

Haha! Wel lachen dat je paard gewoon doorliep... Die zal het toch ook wel koud gevonden hebben...

Loesjuh schreef:
Haha zo ben ik ook! Dit had mij ook kunnen overkomen. Gewoon een paard afspuiten is voor mij al een hele klus. Het kost me namelijk echt moeite om dat zo te doen, dat ik zelf droog blijf!

Ik had je gezicht idd ook wel willen zien! Denk je er makkelijk af te zijn...

Ok, nu begin ik aan mezelf te twijfelen...
Ik ben zelf altijd minstens tot halverwege mijn schenen nat, als ik een paard afspuit (mits het zomer is dan). Ik ben ook niet het type dat gaat staan mutsen van 'he bah het spettert'.
Maar is het dan mogelijk om een paard af te spuiten, en niet nat te worden? Clown (Volgens mij dus niet namelijk)

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 01:21

Mijn paard is een bikkel en ze had het warm dus die dook er wel in. Had immers fanatiek gedressuurd (jahaa, dat doe ik ook wel eens)

Maargoed, mevrouw is dus gek op water en fungeerde vroeger in de zomer zelfs wel eens als duikplank. Alleen blijft ze in tegenstelling tot mijn pony vroeger niet staan maar gaat vervolgens aan de wandel zodat je iedere keer als je wilt duiken eerst het paard weer moet vangen. Is niet handig....

Heel veel paarden die er ooit bij in het water hebben gestaan hebben inmiddels het trucje "spat je baas nat" overgenomen. (stampen met de voorbenen) Ben blij dat ze geen watervrees heeft, anders zou ik er ook niet mee gaan crossen. In den vreemde springt ze ook zo het water in, dus dat is weer mooi meegenomen.