Vastklammen en niet los kunnen laten... ;(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tancreda4

Berichten: 24022
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Vastklammen en niet los kunnen laten... ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 22:08

Ik heb vandaag mijn poetsbak even van zolder gehaald en mijn kast uitgespit. Even door mijn paardenspullen heen. En dat is nog best wel wat...

Wat ik tegenkom: borstels die nog niet zijn schoongemaakt, wat losse plukken haar van Gennie, en ook de (lege)potjes uiercreme...
Zelfs nog eentje van Tancreda... Hoelang is dat geleden? Al weer meer dan een jaar...
Mijn halsters van beiden zijn nog niet gewassen... Een tube zonnebrandcreme die ik voor Tancreda had gebruikt...
Onderin liggen wat sliertjes van vliegenfrontriempjes. Eentje helemaal verkleurd, deze vond ik een half jaar na Tannies dood in het weiland. Die was ook van haar geweest...

Ik ben echt erg denk ik dan.. Dat ik niet eens lege zalfpotjes weg kan gooien... Want dat kan ik inderdaad niet.

Helemaal achterin ligt een plastic tas... Als ik hem open zitten er twee borstels in... De twee die ik voor Tannies been gebruikte... Haar been met haar wond, het aangekoekte bloed mee wegborstelde... Ook deze zijn nog nooit helemaal schoon gemaakt... Helemaal niet hygienisch ofzo, maar ik kan het gewoon niet...

Op mijn bed ligt een klein fleece dekentje. Tannies dekentje. Die ze ooit eens een keer heeft opgehad. Niet vaak, omdat hij veelte klein was. Ik wilde niet dat die werd gewassen, toch gebeurd... Maar hij ligt nog altijd op bed...

In fotolijstjes zitten niet enkel fotos, maar ook een paar plukjes haar...
Ik heb Genderose haar hoefijzers laten bewerken... Mooi zilver laten slijpen, en deze liggen op mijn tafeltje. Een tafeltje vol met kaarsjes en fotolijstjes. Van hen... Net als in mijn kamer. Overal is wel een fotolijstje te vinden met een van mijn schatten... Veel vrije ruimte heb ik niet meer op mijn kamer. Als het aan mij lag ging ik behangen met de fotos...

Dingen kunnen verkopen kan ik niet... Dekens heb ik ook nog, net als bandages en de peesbescherming. Ookal waren die te groot voor Genderose. Halsters heb ik altijd maar voor 1 paard gebruikt, en heb er 15 in totaal. Ik kan er geen wegdoen, er zitten herinneringen aan vast...

Twee dekens heeft Mariska voor Otto overgenomen. Maar steeds als ik die van Genderose zie liggen voel ik de drang om hem weer mee naar huis te nemen. Hij was van Gen, hijmoet van Gen blijven...

Als ik zo alles opnoem lijk ik wel gek... Obsessed... Ben ik de enige, of zit er idd een steekje los? Aan iets vastklammen en niet kunnen loslaten... Verdrietig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BranwenGC, DDD3, Elegance_, Lanoca, Lucia88, MairiMacBran, OmgiliBot, Paardje02 en 151 bezoekers